Playojo спонсорував шведський аналог телешоу-шоу-2
Playojo Це цікавий, креативний оператор. Він видаляє унікальний Рекламне казино, відмовився грати і, як правило, чудовий вибір для хорошої, чесної гри. Єдина проблема - відсутність російської мови. Нещодавно оператор оголосив, що є спонсором шведського телешоу Paradise Hotel.
Це щось подібне до House-2, яке було популярно на українському телебаченні 10 років тому. Учасники прищеплюються в готелі, створюють пари і повинні протримуватися якомога довше. Playojo буде спонсором 30 епізодів.
Paradise Hotel більш популярний у Швеції. Аудиторія кожного епізоду - понад 400 000 шведів, що досить добре, враховуючи, що в 2016 році населення становило приблизно 9.9 мільйонів. Playojo сказав, що глядачі Paradise Hotel - це лише їх цільова аудиторія.
Таке рішення Playojo було пояснено тим, що Швеція є для них ключовим ринком, тому вони хочуть закріпитися на ньому. Вони вийшли на цей європейський ринок у 2018 році. Мабуть, шведи дуже азартні ігри. Цей висновок можна зробити принаймні з того, що дуже часто мега -джекпоти точно випадають за ними, або Норвегія, Великобританія чи Фінляндія.
Вважається, що цей сезон готелів раю буде ще більш емоційним. Глядачів очікують інтриги, несподівані повороти тощо.D.