Оскільки Parimatch не був вилучений гравцеві більше року. Нескінченна перевірка
Ви ще не зустріли таких знущань на гравця. Історія, яка заслуговує на окремий пост.
На жаль, це сталося так 27 липня 2020 року!!! Протягом багатьох років гравець Алес Брумен досить швидко приїжджав з депозиту 4000 євро, щоб зловити божественний джекпот у казино Parimatch (на момент виграшного джекпота він уже перевірився, і з казино вже були висновки) Він уже виграв ще один джекпот і вивів його. Неймовірна удача, але його там не було.
Невелика частина джекпота почала платити в денні межі, але потім вони зупинилися. 7 серпня. 2020 Гравець відключається можливістю виведення. Тепер він не може зробити запит на висновок.
Він написав їм понад 40 листів, щоб він хоча б якось пояснив ситуацію оплати, йому говорили про чеки "ігрової діяльності", про технічні труднощі та передав терміни рішення, потім протягом 72 годин, тоді для 14 днів кілька RVZS.
16. 2020: Елес отримує лист про те, що чек успішно завершено, і він може відображати виграш. Але насправді нічого не змінилося! Гравець ніколи не отримав можливості робити запити на висновок.
Жовт. 2020: Гравець пише на пошту для скарг Curasao [Захищений електронною поштою]
21 жовтня. 2020: Відповідь скарги Курасао! (Дивно)
З Курасао вони пишуть адміністраторів Casino Parimatch, щоб відповісти на скаргу гравця.
30 жовтня 2020 року: Parimatch відповідає, що з 10 серпня 2020 року гравець проходить перевірку (t.Е. На той час минуло майже 3 місяці), і тому він заблокував можливість виведення. І все це відбувається за правилами (n.85), тому що час аудиту "налаштовано індивідуально" для кожного гравця.
3 листопада 2020 року: Casino Sapport Parimatch задає гравцеві наступні запитання:
- Чи гравець (його друзі, родичі) має досвід розробки програмного забезпечення?
- Те, чим він керувався, ставлячи ставки саме в той час, коли Джекпот виграв? І в інший час, чому не ставився?
5 листопада 2020 року: Алес Брумен відповідає, що він не має досвіду розробки програмного забезпечення. І він грав у джекпоти в той час, тому що побачив, що він досить великий, і тому хотів спробувати його перемогти. І так це сталося. У цьому листі додається всі запитувані сканування документів.
9 листопада. Parimatch: прийняті документи. Розраховувати
6 січня!!!! 2021. Проблема не вирішена. З казино повне ігнорування.
15 Февріал 21: Проблема не вирішена. З казино (і з Курасао) Повне ігнорування.
29 березня 21 березня: Проблема не вирішена. З казино (і з Курасао) Повне ігнорування.
1 квітня: Є відповідь від Casino Parimatch! Чек завершений! Ви можете зняти гроші!
Але насправді це не так
22 квітня. 21г. Алес пише про це до Служби скарг Curasao: він все ще не може робити запити на висновок.
1 травня 21г.: Parimatch вимагає надіслати: Photo Passport та Selfie з паспортом.
У той же день всі документи були надіслані. Parimatch: Дякую за документи, очікуйте чек.
7 травня: Parimatch вимагає фотографії паспорта з найкращої якості, принаймні 2000*3000px
У той же день всі документи були надіслані. Parimatch: Дякую за документи, очікуйте чек.
18 -й: Проблема не вирішена. З казино (і з Курасао) Повне ігнорування.
26 травня : Гравець ще раз нагадує лист, що проблема не вирішена. З казино (і з Курасао) Повне ігнорування.
Тоді гравець забив, бо вважав, що його «кинули» гроші ..
Але цього не було, на цьому історія не закінчується
На одному з форумів я побачив повідомлення про цю ситуацію і попросив цього гравця написати скаргу на мій сайт, оскільки їх представник щойно прийшов до мене з пропозицією до співпраці.
20 жовтня 2021 року: Через півроку ігнорування листів від гравця (і більше року з моменту перемоги в джекпоті) була написана скарга: https: // www.Діаї.Com.UA/Casino -Complaints/Відкликання -issues/
21 жовтня.: Представник повідомляє, що гравця попросили надіслати селфі з паспортом на фоні електронної листів із службою підтримки з більш високою якістю. Гравець надсилає їм фотографію.
Жовт.: Підтримка казино не відповідає якості фотографії, не відповідає формату фотографії PNG (вони беруть лише JPG). Кажуть, що сам паспорт погано читається, вам потрібно чітко.
27 -й Я запитую гравця Алеса Брумена всі фотографії, надіслані мені на фото підтримку поштою, якщо йому це не складно. Він надсилає нову фотографію для підтримки та мене. На мою суб'єктивну думку, все чітко читається на новій фотографії (але я не експерт служби безпеки), але Parimatch не підходить такому фотографії, їм потрібно «трохи краще» освітлення.
Гравець надсилає селфі з паспортом у руках, перед ним - ноутбук, в ньому листування електронною поштою з підтримкою Parimatch. І все це на вулиці, щоб не було скарг на освітлення.
9 листопада 21г.: Казино казино казино вимагає ще раз фотографії паспорта (але не селфі) Гравець надсилає.
13 листопада: Нам потрібно більше часу, щоб перевірити вашу фотографію, очікувати - пише представника казино.
...
На момент написання цієї публікації (20 листопада 2021 року) Підтримка казино не відповідає паспортному скануванню з резолюцією 1538*2048px (на що все добре видно, я особисто бачив це сканування) -Support хоче, щоб гравець надіслав файл у роздільній здатності понад 2000*3000px (історія є в циклічності 7 травня 2021 р.).
Ми стежимо за ситуацією тут: https: // www.Діаї.Com.UA/Casino -Complaints/Відкликання -issues/
Я прошу гравця не здаватися і не здаватися. Минуло майже 1,5 роки ..
Привіт Афіч.. Це ебари найвищої категорії - суки та контрольне тіло, щоб поставити своє тіло на цю ситуацію.... Ось джентльмени та відповідь - ніхто нічого не зробить для аферистів - і Ліцеухо Кураса (Джаз і Т.D.) Ви можете витерти суть.... Afish і ось як грати в Казівах після цього..... У мене 3kk привів мене з депетипу в 3K (1.5 років тому) .... Це було просто дико - 3 тижні були вивезені..... Я вилив ще одне відро (на рахунку було близько 6 кк)... Просто гравцям СНД ніде не скаржитися.... Це хаос.... Немає контролю над діяльністю ігрових ресурсів у мережі....