Як рекламується казино на телебаченні за кордоном?

У багатьох розвинених країнах азартні ігри в Інтернеті - це законний, регульований бізнес. Оператори дотримуються певних правил і працюють спокійно. Думка про рекламу казино на російському телебаченні здається дикою. Але для мешканців значної кількості країн це звичайна річ, це те, що ми бачимо рекламу автомобіля чи порошку.

Реклама по телевізору - це багато більш -менш великих казино. Це все ще не дешево. Я не є експертом у справах телевізійної реклами, але це приблизні ціни після короткого пошуку. Стандарт для вимірювання - вартість за 30 секунд ефірного часу. Британський канал ITV займає в середньому 3 000 - 4000 фунтів за 30 секунд за спокійні періоди та 10 000 - 30 000 фунтів стерлінгів на годину піку. Канали з меншими показниками аудиторії трохи дешевше. Ну, найменш популярний може взяти £ 5 - 30 фунтів стерлінгів.

Лідер у кількості рекламних роликів - це казино Касумо. Вони мають незліченну кількість творчих відео з цим білим чоловіком - один смішний, інші з сенсом, інші оригінальні. Один із тих, хто має значення, говорить: «Ми перестаємо грати не тому, що ми старі. Ми старіємо, бо перестаємо грати ". Потім є відео про те, що Касумо бореться з нудьгою.

На мою думку, відео нижче - найоригінальніша реклама казино на даний момент. Playojo Проти лиходія на ім'я Клінт. Герой кричить, що казино веде бізнес неправильно. Крім того, виявляється, чим він був незадоволений, коли він жорстоко бурмотить до себе те, що йому сказали: «Ні, Клінт, ми нічого не приховуємо в наших правилах та умовах». Його остаточна фраза "дайте гроші гравцям перемогти чи програти, чи ми? Маппети!»Що можна перекласти як« ми платимо гроші гравцям, ми програємо чи виграємо, це так? Ідіоти!".

Мавпи в казино незвичні. Але чому 32 -е казино вибрав їх для свого відео? Ключова фраза тут "не мавпи з вибором казино". Це не буде перекладено на російську мову в буквальному розумінні, наприклад, "не мавпи з вибором казино", а скоріше "не ставляйся до казино легковажного до вибору.

32RED також має валики з картоплею для фермерів для фермерів для оператора. Чому картопля? Мабуть, через те, що слово чіпси означають і чіпси, і безкоштовну картоплю. Тому оператор все змішав і уявляв, що фермер, який вирощує картопля, постачає їм.

На цю тему
Parimatch уклав спонсорську угоду з іспанською ла -лігою

Той самий фермер, але зараз з фруктами. Згортає візок, каже, що зараз вони займаються та фруктами. Ловити вишню, ще одну вишню, також ..., на жаль, лимон. Після чого фермер каже, що він був так близько (до перемоги). Далі слова "бачать, лише найкраще йде до слотів 32 -го казино". Перегляньте відео до кінця, буде жарт.

Далі кілька відео з Mrgreen, які не потребують коментарів.

Unibet Casino має таку рекламу. Спокійний, але цікавий. Це стосується численних причин для вибору Unibet: низького обороту), ексклюзивні ігри, доступні на всіх платформах (ексклюзивні ігри на всіх платформах), понад 96% гравців (понад 96% обороту).

Реклама William Hill Casino показує переваги гри в Інтернеті. У тому сенсі, що вам не потрібно відповідати громадськості в казино, і ви можете грати, оскільки це зручно для вас.

Реклама в казино BGO. Бос приходить до казино, і йому не подобається все - рожева форма, рожевий інтер'єр. Він перебуває в люті і розгубленості - скрізь фото Париж Хілтон. Париж власної людини звертається до нього: «Ти повернувся ... мені подобається те, що я зробив із казино?". Відповідь - ні!". Париж "Слухайте все! Бос повернувся - вільне обертання всім!". Тоді начальник прокидається. Це був жахливий сон. До нього Париж, який стверджує, що є помічником начальника. “Ну, як начальник, я ваш новий помічник?". Відповідь "Піп ... ні".

Thrills Casino випустило серію відео з рекламними відео. Їх привабливість в оригінальності ідей. Девіз казино - шукайте трепет (шукайте хвилювання), що робить головний герой у всіх своїх відеороликах.

Стен Джеймс Казино. Головне тут - слова, тому ми слухаємо. “Це лимон. Він жовтий. У нього смішна форма. Він кислий. Сам лимон не дуже цікавий. Але якщо ви бачите лимон у грі в слоті, а інші лимони падають на лінію, і в цьому випадку цей лимон раптом здається дуже солодким ". Як простота та оригінальність реклами.

Jackpotcity Casino розповідає про те, що ви можете отримати лише за одну мікросхему - більше 300 слотів, включаючи прогресивну світову гніздо Mega Moolah. Далі, про те, що ви будете ставитися до вас як до 24/7 VIP -гравця, і що казино доступне на мобільних, планшетах та комп’ютерах.

Українські відео з казино

Є багато іноземних рекламних роликів казино. А як щодо українця? Не так рум’яний. Більше того, на мою думку, ці кілька відеороликів були зосереджені на російському програвача, мають зовсім інше повідомлення. Якщо іноземна реклама, за великим рахунком, говорить "подивіться на те, як творче" або "подивіться на те, як з нами весело", то реклама на кшталт "один, два - тісто шва" просувається російською мовою.

Для порівняння, реклама Джойкасіно і Azino777 (Azino777 в нашому Чорний список).

Цікаво, чи помиляються рекламодавці казино. Яка реклама викликає більший бажання зареєструватися в казино, який у вас є? Той, який пропонують іноземні оператори, або той, який видаляється російською?

Читайте також

Щоб написати відгук, вам потрібно або Реєстрація

Обговорення (0)

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати