Казино Pobeda не платить гравцям. Коментарі представника казино

Пост просить давно, але через блокування сайту руки все ще не дійшли. Отже, про все в порядку. З початку цього року багато сайтів та форумів почали активно з’являтися скарги на казино Pobeda, в тому числі на цьому сайті. Раніше були скарги, але останнім часом їх було багато, і вони в основному пов’язані з затримками та неплата грошей гравцям.

До речі, саме для таких моментів майже все казино додається до рейтингу (за винятком сценаріїв), якщо менеджери казино обіцяють відвідувати сайт, відповісти на скарги гравців тощо.D., Ласкаво просимо в рейтингу, не шкода. Це сталося з казино Pobeda - казино було додано на сайт та форум.

Для повноти картини, так що існує ідея, про яке казино ми поговоримо: Казино перемоги - це ті, хто намагався опублікувати фінансову піраміду, пропонуючи гравцям заробляти до 1 000 000 доларів на рік, дуже смішна стаття , прочитайте, читайте Про це тут

Отже, що відбувається з казино Pobeda?

Я намагався зібрати всю згадку про не оплату грошей або затримки платежів на різні сайти, щоб ви мали повну картину поточної ситуації з казино Pobeda. Тоді, коли я тільки починав писати цю статтю, я не думав, що все так погано:

24 лютого 2019 року. Нарахування Frispin у слотах, який неможливо отримати (Слот у режимі Фріспінов не працює)

19 березня 2019 року. Оплата виграшу за гонку Racex Через 3 місяці! і тільки Після публікації скарги На сайті, гравець Андрі.Ковальчук зайняв 6 -е місце в гонці

25 березня 2019 року. Ще одна оплата виграшу за гонку Racex лише після публікації скарги на сайті, гравець Анастасія.Казакова зайняла 6 -е місце в гонці в гонці, випуск призів мав відбутися з 1.02.19 - 1.03.19., Але на момент 25 березня приз не зарахований. Подумай над цим, Казино Pobeda не могло платити 3000 Гривнії майже 2 місяці до вашого гравця. Але виплачується після публікації скарги

27 березня 2019 року. Точно та сама історія, гравець artm.Чураков не накопичив своєї перемоги в гонці, він зайняв 4 місце. Випуск призів за умовами змагань був з 1.02.2019 - 1.03.2019, але він отримав лише свою перемогу Після публікації скарги, Що я скасував приблизно 29 березня

Приблизно в цей час враження починається, що казино платить гроші лише тим гравцям, які пишуть і скаржаться на це на сайтах та форумах ..

5 травня 2019 року. Скарга на останні касінобонуси.ru - гравець aligator92 $9100, Йому просять додаткова перевірка (фотографія паспорта на тлі їх сайту) - він надсилає все, але у відповідь мовчання. Через тиждень він отримує, що платежі понад 500 000 грівніасів виплачуються протягом 60 днів. Гравець до цього часу не отримали гроші.

10 травня 2019 року. Kidok за 23000 доларів - гравець iProfit заблокований для багаторазового обліку, хоча другий рахунок був неактивним, а бонуси на ньому не стягували. Більше того, за словами гравця, казино знав про існування другого рахунку, але продовжував приймати депозити, поки гравець не завоював велику суму, скарга була закрита як невирішена, гравець не заплатив 23 000 доларів, Представник казино та Нічого не відповіло на цю скаргу

13 травня 2019 року. Скарга від того ж гравця iProfit на останніх Casinobonuses.ru про блокування рахунку, в якому він розповідає і дає свідчення Той факт, що представник самого казино запропонував йому створити новий рахунок, який був би зарахований до бонусу за безпорядком, і це було не раз. IProfit створив кілька рахунків, на яких досить великі бонуси за депозит не стягувались (йому пропонували бонуси через те, що він регулярно втрачав великі суми в цьому казино)

Гравець грав великі суми, заблокував обліковий запис (не через казино, а зміна пароля на випадкову та пошту на тимчасову температуру). Крім того, він прийшов на основну пошту (а також на VK або Skype) від менеджера казино з пропозицією накопичити номер, гравець створює новий обліковий запис, бере Брач, втрачає ще більше і блокує рахунок однаково. І так у колі: блокування, лист від менеджера, новий рахунок, бонус за депозит, втрата грошей, знову блокуючи тощо.D.

І на одному з цих рахунків (багаторазові рахунки, яких добре знали менеджери казино Pobeda), йому пощастило, і йому пощастило ставить висновок 22800 доларів - Через кілька днів його заблокують, вони все ще не заплатили гроші.

Подивіться на це звернення до гравця з офіційної пошти казино - гравця, який вже має зареєстрований рахунок та прізвисько, вони просять вказати ще одне прізвисько, щоб зараховувати подарунок у розмірі 500 доларів:

А тепер подивіться, що представник казино говорить іншому гравцеві, але все -таки про створення мульти -оцінок:

Т.Е. Гравець пропонується створити другий обліковий запис, щоб нараховувати бонус, а потім його заблоковано для цього. Тому що слід дотримуватися правил казино, ймовірно, тому тому. Казино не має нічого спільного з цим ..

Ця ситуація була ідеально окреслена користувачем Deebyou на форумі Gipsyteam, там теж Активна дискусія відбувається Ця ситуація:

15 травня 2019 року. Скарга гравця Саша.Кочкін, який давно грає в цьому казино і багато. Отримували виплати неодноразово, перевірені. Казино не платить 90 000 Гривнія, Представник казино також не з'явився, гроші не виплачувалися.

На цю тему
Оновлений. Як працює рейтинг казино на сайті? Автоматична система рейтингу сайту www.Діаї.Com.UA

Весь цей час я регулярно пишу представнику в Skype, щоб він відповідав на скарги гравців і або обґрунтував замок (з доказами), або виплатив виграш. Представник увесь минулий тиждень говорить, що він відповість, але ніколи не відповідав. І тепер і взагалі почали ігнорувати мої повідомлення ..

16 травня 2019 року. Гравець Анастасія.Казакова відкидає вихідні програми, оператори не відповідають нічого зрозумілого, а Варто подати скаргу Скарга була вирішена на сайті, представник казино не з’явився.

17 травня 2019 року. Апигамблери іноземний ресурс. Гравець RomanVDC був зареєстрований у цьому казино з березня 2018 року, перевірений і неодноразово вилучав гроші. 9 квітня він зробив висновок Сума 144 500 доларів. Підтримка казино спочатку розповідає про проблеми з банком через величезну кількість транзакцій. Гравець чекає цілий місяць і отримує відповідь від фінансового департаменту, що виплати понад 500 000 грівніасів виплачуються протягом 60 днів. Але їм не платять гравцеві з будь -якими рівними акціями, ні цілими, ні в якому разі. Менеджер казино повністю його ігнорує, Скарга закрита, гроші не виплачувалися

22 травня 2019 року. Скарга на останні касінобонуси.ru. Гравець Vladislav_I2 був зареєстрований у казино Victory з 2017 року!!! Висновки не було проблем. Поставити на висновок Близько 79 000 грівнії Сім днів тому. Грошей ще немає, не відповіді від підтримки казино.

Але це ще не все

Не всі знають, але одним із стримерів казино, який активно рекламував цей бренд, був Streamer Shamil Slotshunter. На його форумі N4CH картина зі скаргами приблизно однакова, все погано:

Можливо, в деяких із цих скарг гравців справді заблоковано, можливо, деякі з них дійсно порушили правила, але це, якщо це: чому представники казино почали ігнорувати скарги гравців? Чому так багато скарг гравців? Чому вони зупиняли навіть своїх постійних клієнтів, які грають у казино більше одного року?

Хтось може сказати, що насправді немає проблем-казино платить виграш, хоч і із затримками, хоч і лише після скарг, але платить. По -перше, він сплачує не всім, великі суми не виплачуються. По -друге, немає проблем, коли немає скарг, ну, або майже немає. Є казино зі значно більшою аудиторією, у них є скарги лише від кривдників або неуважних гравців ..

Звичайно, я продовжуватиму передавати скарги представнику казино, але щось підказує мені, що реакція буде однаковою, t.Е. ніякий..

П.С. Я не можу знайти посилання на казино Победи до будь -якого з дзеркал до валідатора ліцензії Curasao, оскільки саме через нього гравці можуть безпосередньо писати ліцензіану про проблеми з виплатами. випадковість?

П.П.S Казино знаходиться на оглядовому листі, а це означає, що у всіх рейтингах немає на сайті

Коментарі представника казино Победи

Після написання статті представник казино все ще встиг відповісти на всі мої запитання, хоча гравці у скаргах ще не отримали відповідей, тому в порядку:

Ігнорування скарг гравців

Виявляється, за словами представника, всі ці гравці, відповіді на інших сайтах вже були надані, вони просто не встигли дістатися до мого - цю інформацію слід перевірити, зокрема на цьому сайті, гравці ще не отримали відповідей на їхні скарги, не на інших сайтах, не в курсі.

Щодо гравця, який накопичив Брегес для нових облікових записів

Ми говоримо про гравця iProfit, його Скарга тут.

Коментарі представника казино:

один. Цей гравець є шкідливим і рецидивом сайту 10 правил.1, а саме: 10.1 Користувач може мати Тільки один рахунок Користувач на веб -сайті Pobeda. Користувачеві заборонено створювати кілька облікових записів на Pobeda. Крім того, користувачеві забороняються робити депозити / висновки зі своїх банківських карток, гаманців платіжних систем на інших рахунках та використовувати кілька рахунків на одному комп'ютері. У випадку, якщо Победи стане відомим про додаткові рахунки ILYS зобов’язаних депозитів / висновків на банківські картки рівнин ILYI платіжних систем на більш ніж 1 рахунку, а також про використання декількох рахунків на одному комп'ютері, Pobeda може блокувати Ці рахунки без попереднього повідомлення, а також конфіскують кошти на своїх рахунках.Відповідно до цього пункту, кошти гравця на рахунках були утримані, а рахунок був заблокований. Як підтвердження, ми надаємо скріншоти профілів, які має цей гравець.

2. Крім того, цей гравець чітко або прихований бонусами в жорстоких випадках, а саме на 10%грошових коштів, оскільки деякі рахунки мали негативний прибуток, гравець отримав повернення грошових коштів, і було кілька таких рахунків. Як ви бачите на скріншотах, на балансі практично немає коштів, тому гравець намагався виграти з цього повернення грошей.

3. Так, менеджер справді написав цьому гравцеві, щоб забезпечити бонуси, оскільки автоматична система надала йому пошту, цей гравець дав прізвиськи: Вікторвласов. І якщо цей гравець продовжував грати на цьому обліковому записі, ми могли б залишитися лояльними, але гравець продовжує робити порушення стосовно пункту 10.1, і продовжиться далі, що знову є повторним порушенням.

чотири. Пройдіть перевірку, і наша перевірка набагато м’якша, ніж перевірка інших казино не складно, надаючи документи інших людей, що велика кількість в Інтернеті. Відповідно до правил, з великими перемогами, департамент безпеки проводить і завжди проводив додаткові чеки. Майже 4 роки нашого місцезнаходження на ринку ніколи не виникало конфлікту з гравцем, пов’язаним із непланою, але ця ситуація виходить за рамки всієї рамки. Виходячи з вищезазначеного, цей гравець заблокований, кошти утримані, а інші рішення для цього гравця не можуть бути.

Однак у гравця виникли такі запитання:

  1. Ми говоримо про те, що у мене було більше одного облікового запису - ви знали про це ідеально і лише внесли (відмова від блокування, надаючи бонуси на нові рахунки та пропозицію нових бонусів)
  2. "Цей гравець чітко або прихований бонусами в насильстві, а саме Keshbek 10%" - це жарт? Я налив вам більше 100 тис ? Чому на одному з старих рахунків є 20 тисяч бонусів UAH?
  3. Автоматична пошта не у вашій системі? Два основні посади не встановлені в жодному зі старих рахунків. Якщо на момент пропозиції бонусів вже були інші рахунки з поповненням від одного гаманця, ваша система повинна це знати. Надаючи бонус, ви опосередковано погоджуєтесь, що ваш гравець мав кілька рахунків.
  4. М'яка перевірка, але лише у випадку втрат. І сенс у цій "м'якості" для гравця? Виграш 6500 доларів та проходження перевірки 1.05.19 нічого не означає ?  Загалом, благородна схема. Поверніть гравця до гри, але продовжуйте, що якщо він раптом виграє, ви завжди можете представити дублікат Akka і забрати все.

Тож все відбувається?

Як я розумію, вся ця ситуація полягає в тому, що казино Pobeda дозволило гравцям грати та створювати другий обліковий запис і навіть відкликав на них гроші, гравці отримали попередження, але вони не були заблоковані за це. Тепер щось змінилося в казино, і вони вирішили працювати в не морському, "перестав бути лояльним", цитата:

Є правила, є порушники. Якби ми були надзвичайно лояльними протягом 2-3 років, це не означає, що ми можемо грубо порушити правила.

Т.Е. Тривалий час казино навчало людей такої ж поведінки, і тепер вони почали вимагати іншого ..

Ви можете обговорити сви з казино Pobeda у коментарях під цією публікацією або в Гілка на форумі.

Читайте також

Щоб написати відгук, вам потрібно або Реєстрація

Обговорення (0)

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати