Менеджер з продажу казино або розлучення з гравцем?
У січні цього року на Форумі казиноміїстів з'явилася тема, на якому одна дівчина з В'єтнаму повідомила про шахрайство. За її словами, її чоловік надіслав гроші на особистий рахунок менеджера казино євро в казино, і він у відповідь накопичив її чоловіка з добрими бонусами. Це правда чи ні, невідомо. Тільки з часом підозри, що все це було обманом, станьте більш логічним.
Дівчина звинуватила казино в неактивному і не збирається вирішити проблему. Говорили про присутність усіх підтверджень про переклади чоловіка, з яким вони розлучені, але які втратили частину її грошей.
Мій чоловік грає у великому онлайн -казино. Я дізнався, що він та його менеджер облікових записів проводять шахрайство. Чоловік надсилає рахунок на гроші менеджера на особистий рахунок, а взамін отримує великі бонуси на свій ігровий рахунок. Я дізнався, що це триває багато місяців. Казино вже було поінформовано і отримали всі докази у вигляді звітів на рахунку. Казино не відповідає на запити IMIL. Дуже дивно. Що ви думаєте про це, казино просто ігнорує цю поведінку?
Спочатку все виглядало дуже серйозно. Дівчина сказала, що вона вже найняла адвоката, і її чоловік сказав їй, що менеджер казино вже витратив гроші, тому їх більше не можна було повернути. Більше того, вона заблокувала свій рахунок у тому ж казино. Все це було винним у тому ж керівнику казино, який також перехопив її імілу та листи свого адвоката.
Згідно з її заявами, вона та адвокат надіслали листи та подають докази до чату, через FedEx. Потім вони найняли адвокатів на Мальті, де в казино було офіс.
Я живу у В'єтнамі, мій адвокат сказав, що було б дуже важко досягти справедливості з В'єтнаму. Я хотів спробувати змусити казино компенсувати мою частину грошей. Але зараз ми знайшли міжнародну юридичну фірму, яка має представницьку посаду на Мальті. Юридична фірма не працює безкоштовно, але мої батьки допоможуть мені. Якщо казино не компенсує нам збитки, у понеділок ми надішлемо скаргу Мальтійському регулятору. У мене є всі докази.
За порадами користувачів вона також звернулася до представника казино на форумі. Але навіть там, за її словами, вона не отримала відповіді. Потім вона нібито отримала відповідь від казино, в якому вони говорили про відсутність доданих файлів, потім файли знову були втрачені, в кінці нещасного менеджера облікового запису казино і перестали йти на роботу. Загалом, справжній детектив.
Також було показано вміст листа, який її адвокат надіслав власнику казино. Один із наступних звітів заявив, що вони передають справу Мальтійському регулятору MGA, який відповів їм, що оператор зобов'язаний компенсувати шкоду.
Все надсилається до ігрового органу Мальти, вони також просили всі документи. За даними MGA, Casinoeuro несе відповідальність, оскільки вони відреагували занадто пізно. На цьому тижні мій адвокат на Мальті зустрічається з MGA.
Мабуть, дівчина просто блефувала і зайшла занадто далеко, намагаючись налякати оператора. Тому що повідомлення про те, що MGA визнав, що казино винним було останнім у цій історії. В той час як інші користувачі зазначали, що вона заходить на сайт, але нічого про це не пише.
Просто дивно, що гравці продовжують, щоб отримати власний обман. Це досить типова поведінка аферистів, які вперше кричать про те, як їх обдурили, і що вони мають багато доказів, і коли ці докази повинні бути надані, вони втрачені.