Цікаво про роботу еволюції в інтерв'ю з директором продукту
Тодд Хаушалтер - головний директор продуктів Evolution Gaming. Його завдання, як він сам каже, - це рік і більше планування: що вони будуть виробляти і як. В інтерв'ю з азартними іграми.com, він розповідає багато цікавих фактів про те, як працює компанія, і що ті, хто має хороші ідеї, є героями, навіть якщо компанія повинна переробити продукт.
Близько 100 людей працюють над створенням гри
Спочатку близько 10 людей працюють над формуванням ідеї. Всі просто висловлюють свої пропозиції, а деякі з них потім використовуються. Він зазначає, що це дуже тонкий баланс, щоб працівники не боялися висловлювати свої думки і не відчувають ізгода, коли їхня ідея не прийнята, і їм вдалося досягти цього балансу в еволюційній іграх.
Після того, як гра вже входить в розвиток, з процесом підключено близько 100 людей. Навчання також включає навчання дилерів, коли вони пояснюються, як вони повинні поводитися. На якій мові гра також буде вирішена, ключова аудиторія, як будуть вирішені проблеми, які неминуче трапляються. Необхідно також забезпечити чітку роботу обладнання.
Мега -м'яч - швидкість та якість пристроїв
У квітні еволюційні ігри запустив нову гру Mega Ball. Тодд Хаушалтер розповів про смішні труднощі, з якими їм довелося зіткнутися. Виявилося, що існуюче обладнання для бінго для них не підходить. Питання не в дизайні чи інших візуальних деталях. Виявилося, що якість пристроїв занадто низька для цілей еволюції.
Якщо зазвичай бінг -машини використовують кілька годин поспіль, а потім вони холостого, то еволюція вимагає 24/7 роботи. І існуючі пристрої просто не витримують такого навантаження. Гра занадто швидка і занадто інтенсивна, тому кульки знищені, деталі апарату, про які кулі б'ють з великою швидкістю, псуйте. Швидкість така, що мега м'яч потребує нового м'яча кожні 1.5 секунд.
Існуючі пропозиції кульок, гарантованих 10 000 нічиї, що за стандартами традиційного бінго. Тодд зазначив, що для них це лише 6 днів роботи, оскільки гра відбувається постійно. Проблема була також у швидкості подачі кульок - це було занадто повільно. Тому їм довелося співпрацювати з постачальником обладнання з нуля, щоб забезпечити необхідну швидкість та якість. І це зайняло багато часу.
Директор каже, що з відсутністю відповідного обладнання на ринку вони постійно стикаються. І навіть під час створення угоди чи ні, їм довелося вирішити проблему з валізами. Не було тих, хто постійно відкривається і закривав цілодобово.
Успіх Mega Ball - це нова реакція
Тодд каже, що це завжди, коли вони запускають нову гру, протягом перших 2-3 тижнів він читає записи чату, щоб дізнатися реакцію гравців. І Mega Ball гравці зустрілися дуже позитивно. Були також чудові відгуки багатьох операторів.
Він зазначив, що порівняно з більшістю інших їхніх ігор, в чаті Mega Ball, атмосфера розвинулася набагато доброзичливішою. За його словами, в Monopoly Live, гравці поводяться більш грубо і можуть бути виражені дуже непристойними, коли вони не виграють. В той час як користувачі Mega Ball набагато розслабленіші та позитивніші.
15 варіантів дизайнерської студії Mega Ball
З інтерв'ю також стало відомо, що в компанії є 2D -дизайнери, які працюють на користувальницькому інтерфейсі, 3D -дизайнери працюють над студією, продуктом Onner та Todd Haushalter - всі вони працюють над тим, як зібрати все разом.
Розвиваючи Mega Ball, вони переробили студію приблизно 15 разів, бо виглядали занадто серйозно або занадто чоловіки. Складність полягала в тому, щоб знайти баланс між інтерфейсом та студією. Тому що гравці створюють враження від гри, одразу, коли візуально оцінюють її. На дизайні вони створюють враження про навіть чесність гри, швидкості, захоплення.
Власники хороших ідей - це герої
Однією з особливостей ігор еволюції, за словами директора директора, є те, що вони дуже вибагливі для деталей. Їх працівники не соромляться пропонувати ідеї занадто пізно, навіть якщо реалізація цих ідей означає для них додаткову роботу. Для цього вони нікого не карають, і кожного, хто запропонував чудову ідею, вважається з ними героєм.
В іншій компанії зміни можуть спричинити негативну реакцію, оскільки це означає надлишок бюджету, і директор може кричати на працівника. І навіть якщо вони дозволять вам усвідомити цю ідею, то ставлення до людини явно зіпсоване, оскільки в очах начальства він приніс проблеми.
У еволюційних іграх немає, вони намагаються зробити гру як хорошою за будь -яку ціну. Тодд каже, що це не має значення для світу, компанія буде вести гру через 2-3 тижні. І власники компанії не пам’ятатимуть, що бюджет був перевищений через те, що студію демонтували та перетворювали. Але вони будуть відчувати себе за те, що було зроблено, коли замість кількох місяців гра залишатиметься актуальною протягом десятиліття.
Підготував нові предмети
Директор також розповів про майбутні нові продукти, про які він Вже згадується в лютому. Наприклад, готується Power Blackjack, де замість подвоєння ви можете збільшити швидкість три -чотири рази. Також буде випущено Crase та Crase Tim. Він з’явиться приблизно через місяць, і буде для них найдорожчим казино гри.