Виграти 19 мільйонів грівнії в казино APLAY та заблокувати. Гравець почав виводити гроші
Проблем із проблемою гравця Vladimir72 Я вирішив позитивно. Його коментар до скарги:
Привітання ! Дякую всім за участь! Моя проблема вирішується !!! Сьогодні я отримав повідомлення від менеджера казино, в якому сказано, що всі проблеми від служби безпеки були зняті!!!!!!! Я хочу окремо подякувати всім, хто не був байдужим до моєї проблеми!!! Дякую моєму менеджеру казино!!! Хоча я нервував мене))))
Що відповіли представники казино APLAY Casino:
Привіт, Володимир! Як ми повідомляли раніше, стосовно вашого облікового запису було проведено чек на відсутність будь -яких незаконних дій, пов'язаних з впливом на програмне забезпечення постачальника ігор, наявність дублікатів або змови. Для отримання об'єктивних даних працівники Blue Printgaming Ltd провели додаткову перевірку вашої ігрової діяльності, що спричинило затримку нашої відповіді, оскільки, на жаль, такі перевірки не мають чітко встановленого тимчасового регулювання.
Однак варто зазначити, що такі процедури є частиною зобов’язань, які ми прийняли до ліцензійних та регуляторних органів. Ми шкодуємо, що ми не змогли надати інформацію про результати аудиту якнайшвидше і вибачитися перед вами.
У той же час ми не розуміємо причин, чому ви проявили діяльність у тематичних громадах, де ви звинуватили нас у несправедливому збереженні вашої перемоги. Враховуючи, що інформація щодо статусу аудиту була надана на кожному з ваших контактів у казино служби підтримки. Ми будемо вдячні, якщо в майбутньому будь -яка ваша скарга чи суперечки буде ґрунтуватися на остаточному рішенні, а не на припущеннях.
Ми також вважаємо доцільним попросити вас доповнити всі ваші скарги з цього листа, щоб відповідна інформація була доступна для користувачів тематичних спільнот. Щодо результатів перевірок, ми можемо повідомити, що не було виявлено жодних порушень та інших звинувачувальних заходів щодо вашого облікового запису. Виходячи з результатів, доступ до вашого облікового запису та коштів відновлюються. Вітаємо вас від імені команди казино APLAY та вибачаємось за спричинені незручності.
Історія:
Запам’ятайте історію з 99Frankov Гравець у казино SLOTV, який виграв величезну суму 650000 доларів (Це близько 43 мільйонів грівнії), після чого він був вилучений трохи більше 11 мільйонів і заблокував рахунок? Тож цього разу в казино APLAY відбувається дуже схожа історія, яка належить до тієї ж програми Playattack Partner.
Гравець Vladimir72 Я залишив скаргу на веб -сайті останніми Casinobonuses.ru 7 березня, в якому він каже, що його рахунок був заблокований після перемоги 19 мільйонів. Гривнія. Текст скарги:
вітаю вас! У мене така проблема! Зареєстровано в онлайн -казино APLAY Casino почало грати! Передав версію проблем з депозитами, і платежів не було, поки не було великої перемоги! Виграв 19 млн ! І проблеми почалися! Мене заблокував мій рахунок! Я можу прийти у виграші, я бачу, але не можу грати і зняти кошти! Поясніть, що ваш рахунок - це чек! (Перевірка виробника) Служба безпеки писала, що чек-від 7-14 днів! Минув місяць, і сьогодні ніхто мені нічого не може відповісти! Я не порушив жодних правил казино, у мене немає, крім одного! З будь -яких інших карт я не кидав грошей! Запитувана відео -перевірка по Skype, я пройшов її! Вони задають питання, чому ви граєте лише на цьому виробнику ! Тому що вам подобаються ці машини!
Відповідь представника казино APLAY:
В даний час є перевірка, ініційована постачальником, про який ми говорили про гравця. На жаль, ми не можемо вплинути на терміни цього аудиту. Як тільки ми отримаємо результати, ми повідомимо користувача.
Ви розумієте, яка тенденція (2 -й випадок за останні 3 місяці) спостерігається в групі Playattack Group? Якщо є велика виграш-сума не виплачується, рахунок блокується, і починається якась дивна перевірка постачальника (якщо бути точніше, надсилається "запит на перевірку"). Надіслати запит постачальнику чи ні? Ніхто ніколи не дізнається. Так, і на що може відповісти постачальник? -Дома тип: "Ну, так, наш слот, ну, так, ви можете зловити таке і таке множення, але ви не знали?»Стратегії в ліцензованих слотах перевіряють? - Серйозно?
- Якщо ви думаєте, що проблема в програмному забезпеченні - чому ви її додаєте? - Якщо немає грошей на оплату таких величезних сум - тому обмежте максимальну ставку в слоті, нехай гравці грають максимум 100 грівніасів. Посадіть множення X1000 - ви знайдете 100 000 грівнії для оплати, і якщо ви не знайдете навіть стільки, знижте максимальну ставку ще сильнішу ..
Але навіщо доставляти проблеми гравцям з нуля, перевірених гравців, а не шахраїв, а не зловмисників тощо.D. Ще раз: гравець грає в ігрові слоти Blueprint, які додають менеджери казино APLAY у фойє казино; Гравець грає на ставках, виставлених менеджерами казино APLAY; Гравець грає зі своїми грошима (не бонусами) - але як тільки він виграє в одному з слотів з високою швидкістю, його заблокує рахунок.
П.С. Нещодавно я спостерігав на сайті деякі однакові позитивні відгуки з казино Playattack, можливо, обгортаючи, а може, і ні. Я ще не впевнений.
Знову ж таки, я сподіваюся, що ситуація буде вирішена позитивно до гравця vladimir72. Гравець тут і? Просто подобається певне програмне забезпечення (Гра ігор) і грає в ньому.
Ще була думка.. А може, вони своєчасно приходять час, щоб накопичити суму і все -таки платити гроші гравця? Що думаєте?