Як написати скаргу про онлайн -казино?
Коли ви граєте в азартні ігри в будь -якому онлайн -казино, у вас можуть виникнути проблеми. Якщо це станеться, ви маєте право подати скаргу офіційним державним регуляторним органам, що видають ліцензії (наприклад, Ecogra: http: // www.Екограма.Org/srs/суперечка.PHP - Заповніть форму і через деякий час ви отримаєте відповідь) або незалежні органи, такі як Діейс. Якщо у вас є проблеми з деяким казино щодо оплати, бонусів, програмного забезпечення, депозитів, рахунків чи інших, ви можете подати скаргу Служба скарг Diays Casino.
Опублікувавши скаргу, сповіщення буде надіслано представнику відповідного казино, а казино матиме 100 годин для вирішення проблеми гравця. Представник спробує швидко та ефективно вирішити ваш запит або скаргу.
Як подати скаргу на казино в Інтернеті?
- Зареєструватися на сайті - Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити скаргу на казино в Інтернеті. Скарги на сайті приймаються лише англійською мовою (якщо ви не розмовляєте англійською, використовуйте Перекладати.Google.Com) і, звичайно, поміркованість зазнає.
https: // www.Діаї.Com.UA/ДОДАТОК/
Ми заповнюємо принаймні всі основні моменти для заповнення, це:
- Ми пишемо заголовок Скарги (назва скарги)
- Виберіть казино Зі списку (виберіть казино)
- Ми розгортаємо текст Скарги (текст скарг) - Тут потрібно детальніше описати свої претензії, прикріпити скріншоти (додайте фільми), якщо такі є. Пам'ятайте, що ваша скарга буде прочитана не тільки адміністратора та представника казино, але й інших гравців.
- Вибір розділу для скарги (Виберіть розділ для скарги) зі списку:
- Оплата - відхилений платіж, платіж (оплата - оплата зниження),
- Затримка оплати,
- Відмова (зниження відшкодування),
- Питання перевірки,
- Бонуси - зловживання, зловживання бонусами (бонуси - зловживання бонусами),
- Бонус не вказаний (бонус не дається),
- Видалення бонусів (бонусне видалення),
- Порушення бонусних умов (бонусні умови порушення),
- Програмне забезпечення - відсутнє програмне забезпечення (програмне забезпечення - відсутні кошти),
- Справедливість програмного забезпечення,
- Програмне забезпечення (програмне забезпечення),
- Неправильні розрахунки (неправильні розрахунки),
- Депозити - сума не зарахована (депозити - сума не зарахована),
- Обмеження депозиту),
- Повернення,
- Питання перевірки,
- Рахунки - Поводження з обліковими записами - Поводження з рахунками - Закриття рахунків),
- Казино закрито (офлайн казино),
- Порушення умов казино (умови казино порушення),
- Питання реєстрації
- Ми представляємо прізвисько (Назва облікового запису, що використовується в цьому казино), що використовується під час гри в казино - лише представник казино може побачити цю інформацію для перевірки вашої гри та інформації, яку ви ввели.
- Введіть електронну пошту (Електронна пошта, що використовується в цьому казино), що використовується під час реєстрації в казино (нікому не потрібно вводити будь -які паролі) - те саме, лише представник казино може побачити цю інформацію, щоб перевірити свою гру та інформацію, яку ви ввели.
- Сума позову, вказано в доларах США (прохідна сума, в доларах США) - необов'язкове поле для заповнення поля.