Огляд гравця Beverlyhills про казино Joocasino

Опубліковано 31 жовтня о 21:54
один

Великий вибір постачальників.

Я не стикався з таким зневагою для клієнтів з казино, як у Джо довго.

8 жовтня, позбавлений від Qiwi, пройшов перевірку, наказав платіж. Попросив розділити суми до 15 т. Немає проблем, гроші незабаром прийшли до гаманця. Потім я спирався на межі менструації (Qiwi), мені довелося поповнити WebMoney (гаманець був перевірений у казино).

Кілька депозитів, замовлення на оплату (12.10) - скасовано. Я дізнаюся причину від оператора - виявляється, що платіж була здійснена, але проблема була на моєму боці (тепер популярний виправдання!). Хоча з інших казино в Раді Ради того ж дня, гроші зазвичай прибули до Вебмані.

Я змінюю бали, нараховую деякі бонуси, відкрутіть Вейгер-залежно від замовлення на оплату та знову скасувати. Суми вже не були 50 доларів, щоб дізнатися причину.

31.десять.2019 р. Я попереду оператора - чи платите ви Вебмані? Відповідь - "Так, ми платимо, просто розділяємо суми, щоб платити 100 доларів".

Гаразд, депозит 500 доларів - я трохи піднімаю, замовлення на оплату - скасування. Я запитую, в чому проблема? Проблема існує, передана цим відділом. З 12 по 31 жовтня (принаймні) у них є проблеми, в той же час вони зазвичай приймають депозити!!!

Крім того, представник чату дав свідомо помилкову інформацію, але просто обман.

Загалом було створено 7 заявок на оплату - жоден не пройшов.

Я вважаю дії цього казино як шахрайство. Якби були проблеми, вони були зобов'язані повідомити про це в чаті.

Я не раджу нікому в гру для гри - це буде для вас дорожче.

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати