Інтерв'ю про те, як IWL допомагає казино визначити шахраїв
Азартні ігри інсайдер опублікував цікаве інтерв'ю з керуючим директором електронної пошти. Кріс Томас поділився тим, як звичайна пошта, за допомогою якої гравці записуються в казино, можуть дати шахраям. Нижче переклад інтерв'ю.
Ви можете дати загальний висновок про те, що робить електронна пошта І як ви допомагаєте азартній індустрії?
Електронна пошта надійшла від фінансової галузі. Компанія була заснована в 2012 році, і я приєднався до неї в червні минулого року. Один з наших старших директорів працював у American Express у Феніксі, і вони зрозуміли, що вони мають усі ці дані, але єдине, від чого вони не могли отримати користь, - це адреса. Вони могли переглянути дані ідентифікатора, дані пристроїв та купу іншої інформації, але деталі iMail були невідомі. Початковим завданням було спробувати визначити, скільки мені було років. Якщо IWL був створений вчора, це неминуче означало більший ризик, ніж у мене була адреса, якій шість років. З цього все пішло дуже швидко.
Принцип полягає в тому, що IWL - ваша цифрова особистість. Чи взаємодієте ви з кимось в Інтернеті, введіть iTunes, Google або свій банк, ви повинні надати власну адресу. Це, мабуть, перші дані, які вони запитують, і вони потрібні.
Ваш IMIL на 100% унікальний; Тільки у вас є електронна адреса. Ми зрозуміли, що це глобальний, унікальний ідентифікатор. Люди пробували подібні речі протягом багатьох років, щось на кшталт номера соціального страхування, пристрої посвідчення особи, але не один із них унікальний. Жоден з них не може використовуватися в усьому світі, і часто їх можна легко зламати або викрасти. Особисті дані легко доступні через темну павутину. Я можу придбати 1.000 особистостей за невеликі гроші. Але коли ви аналізуєте, як діє шахрая, вони беруть мою особистість, будь то дані моєї картки, наприклад, але вони не можуть використовувати мою імміл, бо перша людина, яка знає, що він використовувався, - це я.
Тоді ми дивимось на дані, що стоять за цим. Який вік цієї імміли? Скільки взаємодій у нього було? Він приєднаний до будь -яких рахунків у соціальних мережах? Якщо так, то як довго цей обліковий запис у соціальній мережі активний? Чи збігається ім'я з іменем клієнта? Для чого працює клієнт? Яке місце показує його IP? Як це збігається з нашою мережею? Чи пов'язана ця IP -адреса із сотнями інших електронних листів, що використовуються протягом останніх двох годин? Чи має він історичні зв’язки з іншими даними?
Адреса iMail, можливо, бронював квитки на події сотні разів, відкривши рахунки або використовувались для онлайн -ставок. Ви можете поєднати всю цю публічно доступну інформацію. Якщо ви надаєте нам свій iwil, ми можемо сказати, що він був активним протягом декількох років і що з цим не пов'язане нічого негативного. Ми можемо сказати оператору - це справді надійна людина, з якою ви можете мати справу, і ми можемо однаково допомогти нашим клієнтам захопити будь -яку потенційно шахрайську діяльність якнайшвидше.
Який загальний показник ризику гравця хотів би отримати?
Зазвичай ми класифікуємо рівні ризику від одного до шести, але це можна налаштувати. Гравець з першим рівнем ризику буде автоматично підтверджений, тоді як з шостим рівнем ризику ми сказали б оператору, що ризик шахрайства становить 92%, і користувач більше, ніж, мабуть, автоматично відхиляється. Оператори намагаються виключити всю цю ручну роботу над аналізом. Вони хочуть направити свою енергію на хороших гравців і видаляти погані якомога швидше, перш ніж витрачати на них ще більше грошей на маркетинг та всі ці гроші на Kyc (знайте свого клієнта) на того, хто просто претендує на це. Це рекомендація від нас, виходячи з вимог до клієнта. Результат приходить в частку секунди. Минулого року ми запустили високу швидкість версії нашого продукту, і вона була запущена на запит одного з наших головних клієнтів.
Виходячи з будь -якої участі, яку ви могли на даний момент бути в ігровій індустрії, наскільки добре галузь захищена від онлайн -шахрайства?
З того, що я бачив, я думаю, що все інакше. Протягом останніх кількох днів ми спілкувалися з тими, хто зосереджують свою енергію на цьому і розуміємо це, а інші не зовсім розуміють питання захисту. Деякі можуть дійсно зосередитись на запобіганні шахрайства, але вони роблять це на шкоду досвіду користувача. З іншого боку, є такі, які дозволяють обману і занадто виправлені на досвіді користувача. Ми тут, щоб забезпечити баланс між двома.
У цій галузі існує багато різних видів обману. Це не лише шахрайство з картками або надання помилкових даних. Виходячи з мого 20 -річного досвіду в галузі обману, якщо є одне, що я можу вам сказати, це те, що крутиться гроші, є погані люди. Зловживання бонусами, очевидно, має великі масштаби в цій галузі, оскільки доступ до коштів дуже просто; Це невеликий ризик для аферистів і дуже приваблива можливість для них.
На вашу думку, як ігрові оператори можуть покращити ситуацію в цій галузі?
Я думаю, що вдосконалення досвіду користувачів і в той же час залишається захищеним від обману, це головна проблема. Я не надто схильний до гри в Інтернеті, але єдиний раз, коли я намагався до онлайн -покерного рому, я був після реклами по телевізору, коли був у готельному номері. Я намагався зареєструватися, і мене попросили надати паспорт. Я в готельному номері, подорожую всередині своєї країни. У мене немає паспорта, тому це закінчилося - ви втратили клієнта. Я не знаю, яка загальна вартість гравця в покер, але якщо це 1000 доларів, то ви щойно втратили ці гроші через те, що ви застосували занадто складну систему, намагаючись зловити шахраїв. Ви пожертвували досвіду користувачів, заради менше 1% гравців. Такий підхід у минулому є набагато ефективнішими способами, ніж це. Крім того, погані гравці просто пройдуть ці перешкоди, оскільки вони озброєні паспортом і готові до гри. Вони щойно купили його в темній павутині за 7 доларів. Вони точно знають, який у вас контроль.
Насправді я спостерігаю це у багатьох галузях, коли компанії блокують хороших користувачів, а погані все ще проходять. Подивіться на свої процеси. У вас є процеси, які не підходять для мети. Я думаю, що це стосується всіх галузей, якщо чесно.
Оскільки ви створюєте процес, який простіший для гравців закоханих як ви, і в той же час захищає від аферистів?
Я завжди кажу, що якщо ви хочете приклад компанії, яка справді досягла успіху в цьому, це Amazon. Amazon має найпростіший процес реєстрації. Як вони це роблять? Це не темна магія. Amazon отримує багато даних, і вони мають дуже хороших аналітиків та науки про дані. Я давно був у цій галузі, і я знаю, що ви не можете приймати фундаментальні рішення без даних.
Чи знаєте ви про те, скільки випадків шахрайства в Інтернеті відбувається в азартних іграх щороку?
Це неможливо знати, оскільки люди цього не заявляють. Що ми можемо побачити з Директиви про другу платіжну послугу - PSD2 - це те, що емітенти карт повинні звітувати про це. Я думаю, це відкриє очі багатьом людям. Я пам’ятаю, що перші подібні звіти про шахрайство у Сполученому Королівстві показали близько 10 років тому, що країна шахрайських операцій становила приблизно 60 мільйонів фунтів стерлінгів., Але в останніх звітах йдеться про те, що їх більше 1 мільярда фунтів стерлінгів. Люди часто помилково приписують шахрайство з неоплаченими позиками. Якщо ви це зробите, як ви можете зрозуміти коріння проблеми? PSD2 дасть нам концепцію реальної ціни на шахрайство. Останні світові дані, які я бачив, - це шахрайство в розмірі 1 доларів.2 трлн, але я думаю, що цифри, мабуть, більше того. Дуже спокусливо бути шахрайством.