Історія книги РА та роль України в неймовірному успіху слота

Книга РА - це культовий ігровий автомат, який, незважаючи на похилий вік у віці 15 років, продовжує залучати натовпи гравців. Видавництво G3 Newswire зустрічався з виконавчим директором Greentube, Томасом Каліом, щоб обговорити історію створення цього унікального слота та його вплив на промисловість слотів. Інтерв'ю було опубліковано у їхньому лютневому випуску журналу.

Томас вважає, що одним із головних потрясінь переходу до відео слотів замість стандартних механічних пристроїв було падіння залізної завіси у Східній Європі. Це спровокувало додатковий попит і підштовхнуло основних розробників до переходу на відео слотів. Однак спочатку гравці не сприймали нового типу кулемета. Їм знадобилося близько двох років, щоб почати довіряти відео слотам. Тому успіх їх культових автоматичних машин не був миттєвим.

Я пам’ятаю, що кожна гра, яку ми потім представляли, і особливо книга РА, потребували багато часу, щоб привернути увагу гравців. Перехід ринку від механічних машин до слотів для відео не був миттєвим явищем.

Гравці не були знайомі з іграми з високим голосом, які пропонували можливість великих виграшів завдяки використанню функції вільних ротацій. Вони не знали, що робити з цими новими функціями, як і спочатку, вони не довіряли першим відео, як Beetlemania.

Клена - батьківщина успіху 

Книга РА була запущена в 2005 році з цього року, а до 2009 року це був період, коли український ринок відкрився та закрився. У той час Novomatic продавав понад 100 000 слотів кулеметів в Україні. І загальний ринок досяг 200 000 автомобілів за дуже короткий час.

Книга РА мала хороші продажі, але він не був нашим найкращим розпродажним слотом з точки зору початкових замовлень. Однак після того, як гра почала набувати популярності, вона піднялася в рейтингу через неодноразові замовлення. Ми спостерігали все більшу кількість книги РА, а за ними Чарівні Дельфіни Перл та Лакі Леді, їх особливо люблять українські гравці, які потребували великої мінливості. Слоти конкурентів, запропонованих на той час, зосереджувались на розважальному елементі, але російські гравці обожнювали азартну суть у книзі РА та її спеціальних функцій гри.

Книга РА стала однією з найважливіших подій в історії Novomatic, оскільки я заслужив визнання в СНД для компанії. І до того моменту, коли Клена закрила ринок, слот набув популярності в Західній Європі.

Виконавчий директор зазначив, що в той час механік слотів був унікальним. Безкоштовні обертання були досить знайомими, але розширення персонажів ніколи раніше не використовувались. Математика стала ключовим фактором успіху.

Книга РА - виняткова подія

На цю тему
Слоти - це не іграшка! Виробник іграшок закликає видалити один -збройні бандити

На запитання, чи вважає він книгу РА надзвичайно рідкісною подією, Томас Крес відповів позитивно. Цього дійсно можна досягти рідко, оскільки в гру вкладається величезна кількість компонентів, і немає чіткої формули успіху. Він також зазначив, що сьогодні проблема галузі є за короткий час життя ігор. Тому розробники більше зосереджені на кількості, ніж на якість.

У США середня тривалість життя гри в казино становить шість місяців, це означає, що постачальники слотів у Сполучених Штатах іноді повинні розвивати до 200 ігор на рік, щоб забезпечити попит. Це потребує величезної кількості ресурсів, особливо коли великий відсоток створених ігор матиме лише кілька тижнів, щоб відшкодувати витрати.

Існує лише невелика кількість механіків, які справді безсмертні, і продовжують приносити основний дохід операторам. Всі інші швидко зникають.

Я б досягла книги про успіх RA сьогодні?

На запитання про питання, яке я міг би виділитися, якщо воно розпочнеться сьогодні, директор Грінуба сказав, що сьогодні в новому онлайн -казино протягом декількох тижнів потрапляють у вестибюль казино, де гравці можуть їх помітити. Потім вони переходять у загальну купу, до існуючих 2.000 слотів. І зазвичай це кінець для слота. Коли книга РА запустилася, такого перенасичення з іграми не було.

Коли випуск книги РА відбувся, в Інтернеті азартні ігри не існували у сьогоднішньому вигляді. У сучасному світі набагато складніше створити щось інше, що гравці вважатимуть інноваціями. Є приклади мега -тенденцій механіки ігор, таких як книги книг, каскадна механіка, джекпоти, мегаунд, але їх багато, і одне з головних обмежень полягає в тому, що кожна нова гра має тижні, а не роки, щоб показати себе. І якщо це стане успішним, він нещадно імітує, або їй доведеться стати частиною одного або декількох механіків Mega Trend.

Еволюція слота та нових версій

Слот відіграв важливу роль у формуванні їхнього інтернет -бізнесу. Після запуску онлайн -версії в 2012 році книга РА стала миттєво популярною. Успіх забезпечився визнанням слота в наземному казино. Але компанія на цьому не зупинилася, і в результаті було багато версій знаменитої гри.

Компанія безкоштовна в тому, як використовується бренд, але це еволюційний, а не революційний процес, оскільки основа залишається незмінною. Були створені слоти з 3D -символами, джекпотами і навіть рулеткою та бінго. Директор Greentube зазначив, що все ще є де розвивати цей бренд, і в еволюції книги РА буде ще багато етапів.

Читайте також

Щоб написати відгук, вам потрібно або Реєстрація

Обговорення (0)

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати