Режисер Блискавка: Гравці сьогодні не терплять посередності
Пітер Койлі, виконавчий директор Lightning Box, розмовляв з Slotcatalog і багато розповів про цікаві речі. Про його історію в азартних іграх, про історію компанії та про те, якими керуються принципи, створюючи слоти. Він зазначив, що сьогодні гравці не терплять посередніх слотів, тому вам завжди потрібно працювати на максимумі. І один з його улюблених слотів інших постачальників - це Алоха від мережі. Прочитайте передачу частини інтерв'ю нижче.
Привіт Пітер! Перш за все, дякую, що виділили час для спілкування з нами. Ви можете трохи розповісти про себе, свою історію та про блискавку?
Я сільський хлопчик з північного Нового Південного Уельсу, піднятого Австралією на фермі цукрової тростини на річці Кларенс. Я почав працювати в іграх з Aristocrat у 1993 році, працюючи в галузі дизайну ігор та маркетингового продукту в Сіднеї, а потім у США. Потім, у 2004 році Девід Літт, я створили Blightning Box разом з IGT, з метою постачання ексклюзивних ігор для їх північноамериканського казино. Глобальна фінансова криза потрапила в 2009 рік, і ми розлучилися з IGT, вийшовши на інтернет -ринок з Chartwell у 2010 році. З тих пір ми не озирнулися, ставши головним чином постачальником онлайн -ігор з 2015 року та далі.
Що таке блискавка бачення?
Ми, як гравці, поставили гол, перш за все, придумати ігри, які люблять людям, і які вони грають. Нічого складного. Ми, безумовно, любимо йти в ногу з тенденціями і знаємо, що відбувається на ринку, але ми не фіксуємо інновації лише заради інновацій самі. Ми хочемо мати широкий слот для портфоліо, який доступний для максимальної кількості гравців, де б вони не були, будь то онлайн -казино, соціальне чи землею. Судячи з кількості наших партнерів казино, які люблять пропонувати ці ігри, і багато з яких спочатку хочуть працювати на ексклюзивній основі, ми досить близькі до цієї мети.
Що таке працювати в блискавці?
Ми досить компактна компанія, але ми постійно зростаємо, коли розширюємось як у Європі, так і в Північній Америці. У 2018 році ми переїхали до нового офісу в Дарлінг -Харбор, Сідней, це був великий крок для нас як бізнесу, це було досить круто для роботи, і це справді допомогло з точки зору творчості придумати нові та інноваційні ігри концепції.
Блискавка Він працює в цій галузі з 2004 року і випустив досить вражаючу кількість ігор високої якості. Як би ви назвали свій найбільш навчальний досвід для компанії протягом багатьох років?
Я думаю, що ми навчилися бути гнучкими та розуміти індивідуальні вимоги наших клієнтів або їх гравців. У нас було уявлення про те, які ігри ми хотіли створити, коли ми розпочали роботу, і це все ще залишається, але справа в тому, щоб створити ігри, цікаві для аудиторії та комерційно життєздатні. Конкуренції багато, і гравці не мають дефіциту варіантів. Ви повинні дати їм те, що вони хочуть, і будьте впевнені, що ваша продукція працює на різних ринках. Мало хто з компаній одночасно успішні в галузі гри в реальні кошти, соціальні та наземні казино.
Відповідно до даних SLOTCATALOG, Ваші ігри популярні в декількох регіонах. Якими ринками ви б назвали для вас найважливішим, і чому, на вашу думку, ваші ігри були там добре прийняті?
Інтернет -сцена в Європі важлива для нас протягом багатьох років, ви знайдете наші ігри у багатьох провідних казино. В останні роки ми також значно збільшили наявність Північної Америки на ринку, цей регіон, в якому ми плануємо рухатися далі. У 2020 році ми вже запустили в Британській лотерейній корпорації (BCLC) та в Social Casino Ruby Sevy Studios і нещодавно підписали угоду з японським виробником Konami, який займає сильну позицію в Північній Америці.
Це дуже хвилюючий час для нас, коли ми продовжуємо розширювати свою роботу в усьому світі та сподіваємось, що більше наших ігор будуть доступні на інших ринках у не так віддаленому майбутньому.
Ікаталог І наші читачі обожнюють історії. У вас є кілька смішних або цікавих історій із кулісів вашої продукції?
Гей, ти просиш мене розкрити тут незручні секрети команди? Я думаю, що найсмішніші розмови пов'язані з вибором імені для наступної гри! Якщо говорити про "лисиці в курці", "лисиці, що тікають від курки" і подібні, коли ви телефонуєте з дому, це звучить дуже дивно для членів сім'ї поблизу!
Припустимо, ви застрягли на острові, і ви можете грати лише у двох іграх блискавки та дві ігри інших постачальників. Які ігри ви обираєте?
Це складно! У нас так багато чудових ігор, але якби мені довелося вибирати два, це було б куряче лисиця та срібляста левиця 4x - обидва дуже добре сприймаються гравцями. Що стосується слотів інших постачальників, мені дуже подобається Алоха від сітента і де золото від аристократа.
Конкурентне середовище в індустрії азартних ігор в Інтернеті сильно змінилося в останні роки. Як ви думаєте, яка основна відмінність та ключові аспекти створення високоякісного слота сьогодні, порівняно з тим, що було два роки тому?
Зараз гравці вимагають набагато більше. На ринку було так багато чудових ігор, що вони більше не терплять посередності. Я думаю, що вони негайно повинні зрозуміти, що гра цікава, інакше вони перейдуть на щось інше. Звичайно, у вас не може бути злочину кожного разу, але ви повинні намагатися кожен раз, щоб поставити найкраще з тог, який ви можете зробити, інакше ви відчуєте проблеми. Тут є дуже висока конкуренція.
Які популярні функції чи інші тенденції, на вашу думку, з’являться в найближчі два роки?
Megaways з Петріорами жонглюючи палаючими фруктами! Якщо чесно, я не знаю, але якби я знав, я б ще не говорив про це!
Джерело: https: // slotcatalog.Com/ru/читання/інтерв'ю/QA-з освітленням-box-fnonder-peter-causley