Професорам рекомендується знизити RTP, гравці все одно не помітять

Не можна часто чути, що викладачі університету займаються вивченням ігрових автоматів. Зазвичай лише негативний вплив азартних ігор вивчається на людей. Але професори Університету Невади (UNLV), Ентоні Лукаса та Державного університету Сан -Дієго, Кетрін Шпільде. І вони не будуть радувати гравцям своїми висновками.

Результати їхніх досліджень нещодавно були опубліковані. Вони вивчали поведінку гравців, які грають на слотах у наземних казино, і в результаті вони дійшли висновку, що гравці не в змозі відчути різницю в тому, який відсоток повернення пропонує слот. Тобто трохи нижче або трохи вище, це не буде помітно для користувачів.

Виходячи з таких висновків, вони рекомендували азартні заклади, щоб трохи знизити повернення всіх слотів, що, на їхню думку, повинно призвести до хорошого додаткового прибутку. А саме 100 доларів на день від кожної машини, яка також повинна приносити 40 000 доларів на рік. І згідно з деякими отриманими ними даними, це, як правило, 60 000 доларів щорічно. Зважаючи на те, що в установі може бути сотні слотів, це дійсно повинно озвучити казино спокусливо.

Ентоні Лукас зазначив: "Якби гравці могли відчути різницю, ми б очікували побачити, як вони переходять з ігор з високою перевагою казино до низьких, але ми цього не спостерігаємо. Ми дивимось на різницю, і вона залишається рівною як прасувальна дошка.Що

Далі він дає поради операторам, яким багато гравців залишатимуться незадоволеними. “Я повільно збільшую перевагу і спостерігав за результатами. Я думаю, що заклади пропускають багато грошей. Ми не маємо доказів пошкодження бренду в тому сенсі, що люди покинуть казино і гратимуть десь в іншому місці. Час продовжується, і ігри зі зменшеною роботою з повернення в тому ж режимі. Я не розумію, звідки виникла тривога з цього приводу."

Думка галузі

Вважається, що перевага установи впливає на тривалість ігрової сесії. Якщо ви подвоїте перевагу казино, то гравці проведуть половину стільки, скільки час часу. Менеджери вважають, що гравці помічають різницю. Однак Ентоні Лукас категорично не погоджується з цим.

Це зовсім неправда. Перевага казино практично не впливає на тривалість гри за слотом. Дисперсія впливає на слот на деякий час, але ви не можете переконати цих хлопців. Змінюючи дисперсію в таблиці оплати, ви можете повністю виключити теорію, що перевага установи впливає на тривалість гри на слоті. Це трагічно. Ви витрачаєте весь свій час і сили, щоб влаштувати ігрові автомати, витрачати гроші на маркетинг та даєте обіцянки гравцям, які очікують іншого результату, і тому не йдуть грати в інші казино, все, щоб отримати доступ до більшої кількості слотів. Насправді вони не отримують іншого досвіду. Це не впливає на довіру, тому що ви вважаєте, що реклама обманює. Це ризик пошкодження бренду.

Альтернативна думка

За словами Ентоні, ви можете збільшити дохід казино дуже просто. Вам просто потрібно відірвати більше грошей від відвідувачів, зменшуючи відсоток прибутку на слотах. Все одно вони цього не помітять. Але є ті, хто не погоджується з такою думкою, вони вважають метод аналізу самі неточними, а висновки помиляються в корені, і навіть небезпечні.

На цю тему
Прогресивні джекпоти. Коли платить онлайн -казино та коли розробник?

Якщо уряд вважає, що вся проблема полягає у зниженні повернення слотів, вони можуть збільшити податки на установи. Зрештою, згідно з висновками професора, нічого не коштує заробляти більше грошей.

Майк Мекшка, MM/RC Inc Консультант., Займаючись маркетинговими дослідженнями, стверджують, що гравці можуть визначити, який відсоток ставок має казино. Він каже, що час і часті гравці проходять, ті топ -20% відвідувачів, які приносять 80% доходу, безумовно, можуть визначити різницю між перевагою казино 7% та 9%.

Як проводилось дослідження

Дослідження проводилось у численних казино Мексиці, Австралії та США. Два однакові ігрові автомати спостерігали протягом дев'яти місяців. Перевага казино цих слотів коливався щонайменше від 7.98% до 14.93%. Результати дослідження показали, що немає доказів того, що гравці залишають ігрові автомати з великою перевагою установи та переходять до тих, хто дає менший відсоток казино.

Однак метод дослідження також сумнівався. Бадді Франк із звітів про ігри CDC стверджує, що дослідження базується на даних, зібраних із ігрових автоматів. І це велика помилка, якщо ви не доповнюєте їх даними про поведінку гравців.

Ніхто не знає, як гравці поводилися за цими ігровими автоматами, скільки людей сиділи за ними і як довго вони залишалися за ними і що ще важливо, чи повернулися вони на цей кулемет. І це дуже важливо. І саме це дозволяє казино організувати пристрої більш ефективно та відокремлювати успішні слоти від невдачі.

Якщо у гравців є новий ігровий автомат, його успіх може тривати, поки не будуть діяти нові гравці, які ще не пробували. Але після тестування вони не повернуться, якщо він не підходить їм з точки зору платежів чи захоплення. Тому деякі слоти здаються успішними, якщо подивитися лише на дані з ігрових автоматів.

Бадді Франк зазначив, що виробники слотів не підтримують цей підхід. Вони ненавидять це, коли гра, яка була розроблена для переваги 8%установи, з’являється в казино з перевагою 13%. За його словами, вони навіть спонсорували дослідження, які показали, що збільшення переваги не призводить до збільшення доходу.

До спростування висновків дослідження, він цитував справжній приклад. Звіт Ради з контролю за іграми Невади протягом 12 місяців до червня 2019 року показує, що цього року установи на смузі Лас -Вегаса збільшили кількість слотів на 1.4% в той же час збільшили перевагу установи, щоб записати 8.16%. Як результат, їх дохід збільшився на 3.95%. Але в північній частині міста, де слоти набагато щедріші (6.66% переваги казино), дохід збільшився на 5%, незважаючи на те, що вони мають 1 на 1.На 4% менше машинного слота.

Читайте також

Щоб написати відгук, вам потрібно або Реєстрація

Обговорення (0)

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати