Інтерв'ю з директором компанії Agechececed, вікових компаній
Азартні ігри інсайдер розмовляв з директором Agecheced, Алістер Грем. Компанія, заснована ним, спеціалізується на перевірці віку в Інтернеті та виконує функції операторів казино. Він розповів про те, що вони роблять, і про те, як рішення комісії з азартними іграми вплинуло на заборону безкоштовної гри для тих, хто не пройшов перевірку віку. Нижче перекладу.
Ви можете познайомити нас із приводом І що робить компанія?
Наша компанія спеціалізується на перевірці віку для Інтернет -компаній. Сюди входять азартні ігри, але також індустрія Waping, вміст для дорослих та інші сектори. Азартні ігри - один з наших головних секторів, і ми працюємо з операторами над їх онлайн -перевіркою. Ми не проводимо перевірку для наземних казино.
Як ваша кар’єра привела вас до того?
Ідея Агехека народилася під час різдвяних свят, коли я сидів зі своїм племінником на дивані. Ми переглянули щось на YouTube, і відео було абсолютно недоречним для такого молодого хлопця. Його мати вийшла з кімнати, і він вимкнув телевізор і встановив YouTube, поки вона навіть не знала, що він може це зробити. Він почав дивитись на купу восьми -річних хлопців, які дражнили шестирічну дівчину неналежним чином.
Я почав думати про те, що було не так з цим сценарієм, і знайшов дві речі. По -перше: не було законів, які б забороняли YouTube, які могли б мати мільярд переглядів на день, опублікувати такий вміст. Не було технологій, які б перешкоджали цьому. Все почалося з роздумів про те, як запобігти перегляду мого племінника невідповідних речей в Інтернеті. Потім він переріс у щось більше; У той час я працював у індустрії платежів, і ми створили рішення про перевірку віку платежів, щоб ви могли прийняти гроші від тих, хто на 18. Тоді я зібрав команду, щоб розібратися, які правила слід застосовувати.
Пізніше комісія з азартних ігор вніс зміни в LCCP (ліцензійні умови та кодекс галузевої практики) і почала думати про те, як захистити дітей. Тож ми думали, що нам слід переходити на вміст онлайн до рішень, які потребують ігрового сектору. Це шлях від концепції до фундаменту, що переживається, і до того, що ми є сьогодні.
Ви спілкуєтесь безпосередньо з азартною комісією?
Я є співпрацею Асоціації постачальників перевірки віку, і ми взаємодіємо з Комісією через торговельну асоціацію. Щоб бути щирими, ми хотіли б обговорити нові правила LCCP докладніше. Це те, що ми хотіли б розвинути з торгової асоціації. Існує багато нових технологій, які спровокуються регулюванням інших секторів і які можуть бути застосовані до азартних ігор в Інтернеті. Ми хотіли б переконатися, що комісія з азартних ігор є в ході доступних технологій.
Я не маю підстав вважати, що ми не можемо цього досягти в майбутньому. Я б сказав: це зовсім не проблема. Це прерогатива регулятора, щоб сказати "це те, що ми хочемо", не знаючи, як це зробити. Це цілком логічно і прийнятно. Просто краще ділитися інформацією.
Яку роль відіграє рішення Що стосується ігор?
Є два варіанти того, як компанії компанії можуть користуватися нашими послугами. Компанії з азартних ігор мають інформацію про своїх клієнтів, згідно з якою ми можемо перевірити вік, за допомогою цього клієнта. Інший спосіб полягає в тому, якщо існує невідповідність інформації, наданої нам. У нас є послуга, згідно з якою оператор може тимчасово передати нам інтернет -сесії. Потім ми просимо гравця ввести деталі безпосередньо на портал.
Це особливо зручно для клієнтів, які нещодавно могли б переїхати або отримувати абсолютно нове посвідчення водія та t.D. Насправді вони старші 18 років і можуть це довести, але наявні бази даних застаріли. Це дозволяє нам збільшити кількість збігів, що дуже корисно. Жоден ігровий оператор не хоче відмовитись від законного клієнта; Наші технології дають гравцеві можливість надати додаткову інформацію, необхідну для тесту без проблем. Насправді це зменшує бар'єри для гравців, які виявили невідповідність.
AgeChecked здатний впоратися з клієнтами, які не збігалися з інформацією, яка не є стандартною для звичайних провайдерів, коли ви просто підключаєте програму та надсилаєте деталі клієнту. Наше розширення автоматично включається в середовище, де клієнт може дуже легко отримати необхідну інформацію. Ця здатність здійснювати подібну від імені операторів без будь -яких проблем - це наша основна відмінність.
Як новий LCCP Правила вплинули на агехек?
Вони напевно вплинули на нас. Заходи застосовували досить швидко, тому була потреба виконувати вимоги до 7 травня. Компанія може дуже швидко реалізувати технології перевірки нового віку. Або вона могла б перемістити процес ідентифікації вперед, що відповідало б вимогам у необхідний час. Після цього компанія запровадить нові технології для дотримання закону та поступово позбавляючись від перевірки рахунку під час реєстрації.
Перевірка рахунку - це досить дорога процедура, особливо якщо ви пропонуєте багато безкоштовної гри. Правила безкоштовної гри вимагають випробування віку для всіх, навіть для тих, хто ніколи не може зробити депозит. Тож ви дійсно хочете мати рішення для перевірки віку, а не рішення перевірити особистість. Це наша спеціалізація.
У нас є клієнти, які вибрали перевірку особистості для демонстраційної гри. Інші клієнти були змушені видалити безкоштовну гру і зможуть знову запустити її за допомогою нашого рішення. Існує багато способів, коли оператори пішли до виконання нових правил до 7 травня.
Ти вважаєш, що нові правила виконують їх мету?
Я думаю, що вони дуже чітко показують, чого хоче регулятор. Рух до впровадження заходів для більшої соціальної відповідальності, особливо у напрямку захисту дітей, я думаю дуже позитивним і повинен бути великою гордістю у Великобританії. Сполучене Королівство, здається, є лідером у галузі захисту дітей в Інтернеті; Це найбільше цього руху. Те, як воно було введено і як оператори беззаперечно прийняли ці правила, може бути лишепро позитивний знак.
Ви працюєте з багатьма компаніями в юрисдикціях, що, можливо, зробило менше, ніж Великобританія?
Я б трохи перефразував і сказав, що я бачу, як інші юрисдикції уважно спостерігають Великобританію. Тож я впевнений, що ці правила застосовуватимуться іншими юрисдикціями. Так, ми працюємо з компаніями на інших ринках, і вони очікують, що їх юрисдикції незабаром дотримуватимуться цих правил, оскільки комісія з азартних ігор дуже впливова.
Як ви вважаєте, що оператори неминуче понесуть збитки в результаті цих нових правил, або потікали Це допоможе мінімізувати проблеми?
Я, чесно кажучи, не бачу, що це якось негативно вплине на прибуток. Технології, створені для перевірки віку, неймовірно ефективні та проходять через себе максимальну кількість гравців якнайшвидше. Було б справедливо сказати, що я не бачу проблеми в цьому. Це не інвазивний або обмежує закон.
У попередньому інтерв'ю азартні ігри інсайдер Кажуть, що голови операторів дуже панікуються щодо цих законів. Ти це відчував?
Особисто я думаю, що "паніка" сказано занадто багато. Напевно було поспіхом, і попереджень давно не було. Бізнес -модель деяких операторів навряд чи постраждав, а інші повинні були внести значні зміни. Компанії, які поспішали, - це ті, які прагнули використовувати ці нові технології до 7 травня. Це дуже амбітний період, і ми змогли допомогти деяким клієнтам у цьому.
Інші вирішили не поспішати і вносити лише необхідні зміни до 7 травня, а потім почати нормальну інтеграцію. Напевно був період, коли оператори задали питання "що це означає для нас", і відділи дотримувались правил, багато думали над цим. Але я не думаю, що я б назвав це панікою.
Чи достатньо галузі доглядати про перевірку віку, коли вони від нього очікують?
Суто з боку перевірки віку, я вважаю, що азартна індустрія дуже компетентною, коли мова йде про закони. Рівень відповідності та рівень розуміння мети законів на найвищому рівні порівняно з іншими областями, з якими ми маємо справу. Це може бути дуже важко дотримуватися законів: оператори працюють у численних юрисдикціях і мають справу з багатьма регуляторами і все ще роблять все, що потрібно в дуже складному регуляторному середовищі. Загалом, мене дуже вразили ігрові оператори.
Які ваші цілі на майбутнє в роботі з ігровими компаніями?
Нещодавно ми в цьому секторі та перед змінами в LCCP для нас, він був нашим цільовим сектором. Ми тут новачки; Я хотів би бути визнаним важливим гравцем у галузі перевірки віку і, можливо, як альтернативний підхід до процедури, щоб знати свого клієнта. Це була б моя мета.
І врешті -решт, які основні труднощі, з якими ви стикаєтесь, для досягнення цієї мети?
Стандартні труднощі будь -якої компанії полягає в тому, щоб переконатися, що наші технології вчасно є для нових вимог регулятора. Насправді компанія повинна трохи випередити закони, щоб у нас були рішення, які можна негайно застосувати. Завжди є технічні труднощі, і для продажу нам потрібно переконатися, що ми побачимо людей, які можуть зв’язатися з нами, щоб ми їм допомогли.
Джерело: https: // www.Азартні ігри.Com/news/7502/agechechecheced-gambling-sector-second-none-with-ege-reverification-complence