Звідки беруться результати ігор? Випадкова кількість казино
Гравці часто роблять припущення, що ігри крутяться. Це зрозуміло, адже важко підтримувати нейтралітет після тривалих втрат. Але якщо ви знаєте, як все працює, можливо, такі думки з’являться рідше.
Серце кожної гри в Інтернет -казино -це GSC (генератор випадкових чисел), а точніше GPSCH (Pseudo -Random Generator). GPSCH базується на певних формулах, які повинні видавати випадкові значення. Потім ці випадкові значення пов'язані з персонажами ігрових автоматів, тому гравці бачать прекрасні фотографії на екранах, а не цифри.
Саме цей GPSCH забезпечує справедливу гру для гравців та операторів казино. Важливо зазначити, що казино - це ті самі користувачі, що і гравці. Розробники не дозволяють їм налаштуватись і лише дозволяють розміщувати гру на своєму веб -сайті та приймати ставки. І всі процеси відбуваються на серверах самого розробника.
Чи можливо зламати GPSCH?
Так, теоретично це можливо. Але це буде неймовірно важко, оскільки методи генерування чисел далеко не примітивні. В інтересах кожного розробника запобігайте виявленню послідовностей або визначення використаних алгоритмів. Нижче його детально описано про те, як працює GPSC. Це дасть вам уявлення про ймовірність такого сценарію.
Є щонайменше один підтверджений доказ того, що саме визначення алгоритму давав перевагу гравцям. Алекс з України Я купив від аристократа ігрової машини VI і визначив, як він генерує випадкові цифри.
Потім у реальному казино він міг визначити, в який момент, коли система генерує числа, пов'язані з великими платежами. Це відносно недавній випадок, який був присвячений публічності в 2011 році. Ми детальніше про нього говорили Ця стаття.
Генератор псевдо -random Numbers
За замовчуванням, в онлайн -казино GSC завжди згадується, тобто генератор випадкових чисел. Однак здебільшого це не зовсім справжнє визначення того, що використовується в онлайн -казино. Точніше, скаже GPSCH, що означає генератор псевдо -рандомових. У чому різниця? Тепер ми це зрозуміємо.
Існує багато різних способів формування псевдо -рандомових номерів. Усі вони в основному використовують деякі математичні формули, щоб отримати результат. У цьому випадку береться певна основна кількість.
Для того, щоб мати більш чітке уявлення про те, про що йдеться, ми проаналізуємо ранній метод формування псевдо -рандомових номерів. Це найпростіший і зрозумілий метод, винайдений Джоном фон Нойманом у 40 -х. Візьметься основне чотири -цифрове число, він побудований на квадраті. Потім чотири цифри беруть із отриманого числа. Потім далі і далі.
Наприклад, 7839 на площі дає 61449921. Це було б результатом одного раунду гри. Тоді ми беремо чотири числа з середини 61449921 І знову, ми - квадрат, ми отримуємо 20241001 - це результат чергового раунду гри. І так це триває далі, після 20241001 ми отримуємо 5764801. Якщо отримують сім чисел, то для наступного числа вони взяті з другого до п’ятого цифри.
Як бачите, якщо ви знаєте основне число та математичну формулу, ви можете визначити, які результати будуть створені. Щоб ускладнити завдання сухарів, базовий число час від часу змінюється. Наприклад, серія чисел, отриманих з базового числа, припиняється, і замість нього генерується нове основне число, наприклад, 1649. Тоді хакерам доведеться знову визначити базовий номер.
Метод Джона фон Ноймана не використовується, оскільки він занадто простий і не дозволяє генерувати велику кількість випадкових чисел. Занадто швидко, так -зведені, здуття живота, коли розрахунки вже не можуть тривати. Наприклад, число 23 вийшло000000. Чотири нулі, споруджені на квадраті, дадуть однакові нулі, а потім все ще нулі та нескінченність. Якби це здуття здуття відбулося в комбінації виграшу, казино, ймовірно, збанкрутує.
Зараз використовуються набагато більш просунуті математичні формули. Наприклад, подано лише частину опису методу Вікіпедії Вікіпедії Вікіпедії Вікіпедії. Це далеко не квадрат.
Справжній GSC
Ця технологія дає справді випадкові цифри. Тут немає моделей, тому неможливо передбачити результати. Це не просто програма, а окремий пристрій, який підключається до гри в казино, щоб забезпечити аварію.
Для цього GPSC використовується разом із зовнішнім джерелом ентропії. Джерело ентропії означає щось непередбачуване. Наприклад, GSC може використовувати шум звукової картки для визначення основного значення або лічильника процесора, температури тощо.D.
Проблема полягає в тому, що справжній GSC набагато дорожчий, ніж GPSC, він також вимагає більше часу та ресурсів для встановлення та конфігурації. І результати генеруються занадто повільно. Тому в більшості випадків генератор випадкових чисел казино фактично дає не повністю випадкові результати. Тому теоретично злом казино можливе. Але це буде дуже важко. Ви навіть не можете мріяти про звичайного смертного з цього приводу. Напевно, простіше виграти джекпот.
GPSCH також має свої недоліки. Проблема з завершенням періоду, як у випадку з методом побудови на площі, також характерна для інших методів. Більше того, кожне наступне число залежить від попереднього, поки базовий номер не буде змінено.
Які алгоритми використовують розробники?
Згідно з двома повідомленнями про ITECHLABS за 2012 та 2015 роки, розробник NetEnt використовує алгоритм Fortuna, який базується на постійній зміні джерела. Він отримує ці початкові номери з численних джерел ентропії. Як ці джерела, може бути рух комп'ютерної миші, шум кулера тощо.D. Вони дають непередбачувані числа, які ніхто не повинен визначити.
Gameshsoft каже, що вони використовують стандарт Mersenne Twister (MT19937) GSC. За словами Вікіпедії, це, мабуть, найпоширеніший серед сучасного GPSC. Варіантів досить багато. Тому не потрібно, щоб кожен використовував один метод.