Привіт, вони заблокували рахунок після запиту на зняття частини балансу в розмірі 10 000 грівніасів. Наразі проводиться аудит ігрової активності. Він вперше грав за головний баланс у 14 000 грівніасів. Одна ставка на Блекджека на 14 000 Hryvnias. Загублений. Але я згадав, що у мене є 100% бонус за перший депозит (це бонусний рахунок), я вирішив зіграти один слот, я довго шукав, на яких слоти ви могли грати в бонусні засоби, знайдені, грали лише один слот. Я вирішив відкрути Вейгера в x35 з депозиту. Я відкрутив Weiger у 490 000 грівніасах, а на балансі було 60 000 + тисяч грівніасів. На початку гри у слоті випали дві великі бонусні ігри. Я вирішив негайно поставити це для перевірки для висновку. У чаті вони попросили надати перевірку документів та скріншотів у розділі на Сайті, обліковий запис було перевірено. 11 червня, о 12:51 вечора того ж дня, летить до облікового запису, я зв’язуюсь з поштою, вони відповідають: 11 червня о 19:52 “Вас вітає служба підтримки Pokardom.
Ваш рахунок заблокований для аудиту ігрової активності.
Аудит - це стандартна процедура перевірки ігрової активності, яка ініціюється Службою безпеки.
З нашого боку, ми спробуємо зробити все можливе, щоб ви отримали доступ до свого облікового запису якнайшвидше.
Ми повідомимо вас про результат аудиту поштою.
Гарного дня!"
Потім він знову написав і запитав про терміни. Відповідь: "Доброго дня!
Вас вітає підтримка підтримки підтримки.
Усі ситуації є індивідуальними і розглядаються в порядку черги, немає точних дат.
Як тільки ваша ситуація буде врахована, ми повідомимо вас електронною поштою.
Якщо у вас є додаткові запитання, ви завжди можете зв’язатися з нашим онлайн -чатом, щоб отримати більше оперативної допомоги.
Гарного дня!"
Я прошу в казино розібратися і коментувати свої дії. Що може бути тестом на ігрову діяльність, якщо я грав лише в блекджеку з однією ставкою та в слотах на бонусних засобах?!
Скарга повністю вирішена.