2.04 Депозит 6700 UAH, але кошти не входили на рахунок, після зв’язку з цією підтримкою, я був впевнений, що гроші підуть до залишку протягом дня. TC вже планував грати введення іншого депозиту за 5000 RB. Як результат, другий депозит 5000 надійшов лише через 2 дні, а перша з суми 6700 зникла. Минуло вже місяць, під час якого вона неодноразово спілкувалася з технічною підтримкою, яка запевнила мене, що кошти надійдуть на рахунок протягом дня, а потім вони повернуться на рахунок через 5 днів, потім через 3 дні, потім знову 5 дні тощо, тощо. Знову і знову вони просили витяги з банку, натякаючи, що гроші повернулися, мабуть, і я вимагаю цього знову. Я надіслав витяги в різних форматах 10 разів, після чого з яких "чекайте відповіді на електронну пошту". Як результат, через місяць: депозит не отримав, зверніться до свого банку. Як би я не ходив до банку весь цей час, відповідь банку не змінюється: платіж проводився в той же день, нічого не повернулося. Сума не є всіма цілими, а обурює ставлення казино до своїх гравців, відповідальність за гроші яких вони несуть. Виявляється, і вони не несуть. Цілий місяць різні відповіді від підтримки, здається, було знайдено депозит, і гроші були відправлені вам назад на рахунок. І нічого не змінилося. Як результат, вони кажуть, що депозиту не було. Тоді про те, про що вони надіслали мені, ми говоримо? Після іншого запиту надішліть їм витяг знову, просто плюйте на них і заблокував її рахунок. Шахраї. Я раджу вам не довіряти цьому каламутному казино, яке просто не піклується про своїх гравців
- Бонуси за непозицією казино Список казино без бонусу за депозит для реєстрації
- Вітаю бонуси Казино, що забезпечує бонус за перший депозит
- Безкоштовні спіни (безкоштовні оберти) Безкоштовні ротації для реєстрації в казино
- Бонусні коди казино
- Бонуси за готівку казино
Шановний Gulya999!
Дякуємо, що зв’язалися з форумом DiaS.
Просимо вибачення за всі незручності, пов'язані з ситуацією. На жаль, такі випадки трапляються через технічні затримки від постачальника платежів, який відповідає за обробку транзакцій. У більшості випадків депозити можуть бути оброблені протягом декількох годин, однак, якщо гроші не входять у баланс казино протягом дня, то технічні фахівці надсилають запит постачальнику платежів, щоб уточнити статус транзакції. У більшості випадків транзакція набуває остаточного статусу протягом п'яти банківських днів, однак у рідкісних випадках час обробки може затягуватися на невизначений період. Відповідно до наявної інформації, ваш депозит 6500 Hryvnia прийняв остаточний статус 04.04.2022 07:57 UTC. Транзакція придбала статус "невідомого". Це означає, що депозит не входив на рахунок казино. Усі подальші питання щодо повернення коштів, які потрібно обговорити з банком, відповідальним за транзакцію.
З повагою,
Олександр,
Представницька реактивна казино.