Реактивне казино - вкрав депозит

Gulya999
1 огляд
04 травня 2022 о 06:11
Час минув!

2.04 Депозит 6700 UAH, але кошти не входили на рахунок, після зв’язку з цією підтримкою, я був впевнений, що гроші підуть до залишку протягом дня. TC вже планував грати введення іншого депозиту за 5000 RB. Як результат, другий депозит 5000 надійшов лише через 2 дні, а перша з суми 6700 зникла. Минуло вже місяць, під час якого вона неодноразово спілкувалася з технічною підтримкою, яка запевнила мене, що кошти надійдуть на рахунок протягом дня, а потім вони повернуться на рахунок через 5 днів, потім через 3 дні, потім знову 5 дні тощо, тощо. Знову і знову вони просили витяги з банку, натякаючи, що гроші повернулися, мабуть, і я вимагаю цього знову. Я надіслав витяги в різних форматах 10 разів, після чого з яких "чекайте відповіді на електронну пошту". Як результат, через місяць: депозит не отримав, зверніться до свого банку. Як би я не ходив до банку весь цей час, відповідь банку не змінюється: платіж проводився в той же день, нічого не повернулося. Сума не є всіма цілими, а обурює ставлення казино до своїх гравців, відповідальність за гроші яких вони несуть. Виявляється, і вони не несуть. Цілий місяць різні відповіді від підтримки, здається, було знайдено депозит, і гроші були відправлені вам назад на рахунок. І нічого не змінилося. Як результат, вони кажуть, що депозиту не було. Тоді про те, про що вони надіслали мені, ми говоримо? Після іншого запиту надішліть їм витяг знову, просто плюйте на них і заблокував її рахунок. Шахраї. Я раджу вам не довіряти цьому каламутному казино, яке просто не піклується про своїх гравців

  • Королівські партнери
    0 Огляд
    Опубліковано 11 травня 2022 року о 11:48

    Шановний Gulya999!

    Дякуємо, що зв’язалися з форумом DiaS.

    Просимо вибачення за всі незручності, пов'язані з ситуацією. На жаль, такі випадки трапляються через технічні затримки від постачальника платежів, який відповідає за обробку транзакцій. У більшості випадків депозити можуть бути оброблені протягом декількох годин, однак, якщо гроші не входять у баланс казино протягом дня, то технічні фахівці надсилають запит постачальнику платежів, щоб уточнити статус транзакції. У більшості випадків транзакція набуває остаточного статусу протягом п'яти банківських днів, однак у рідкісних випадках час обробки може затягуватися на невизначений період. Відповідно до наявної інформації, ваш депозит 6500 Hryvnia прийняв остаточний статус 04.04.2022 07:57 UTC. Транзакція придбала статус "невідомого". Це означає, що депозит не входив на рахунок казино. Усі подальші питання щодо повернення коштів, які потрібно обговорити з банком, відповідальним за транзакцію.

    З повагою,
    Олександр,
    Представницька реактивна казино.

  • Gulya999
    1 огляд
    Опубліковано 13 травня 2022 о 03:00

    Хто ти обманюєш? Я неодноразово надав вам інформацію від мого банку, що платіж пішов у ваш напрямок і не повертався назад. У цьому випадку відповідальність несе систему платіжної системи, яку ухиляється від вашого казино, але ваші оператори відмовляються надавати інформацію про платіжну систему. У цьому випадку, що ви пропонуєте мені зробити? Я вже примирився із втратою цих грошей, але я хочу, щоб люди знали, що, роблячи депозит у вашому казино, гравець ризикує втратити депозит, не отримуючи його за рахунок. Скільки разів казино запевнив мене, що мій платіж знайде, і нібито виплачував для мене систему оплати, скільки разів вони вимагали від мене витяг із рахунку, щоб я довів, що гроші не повертаються мені, таким чином намагаючись щоб засудити мене в брехню, мабуть, мабуть? І лише ваші співробітники лежать весь час, що депозит увійде на рахунок казино, тоді, що депозит повернеться до мене до картки "у будь -якому випадку", і більше місяця вони просто сказали, що ми нічого не знаємо, Зверніться до свого банку. І що зробить мій банк, якщо платіж пройшов і списається з рахунку? Насправді гроші з мого рахунку надійшли на ваш рахунок, а це означає, що мій депозит викрав мій депозит у сухий залишок реактивного казино. Ваші співробітники весь час звертаються до міфічної системи оплати, але відмовляються сказати ім'я, тому я несу відповідальність перед Jet Casino, оскільки гроші були передані безпосередньо з вашого сайту.

  • Королівські партнери
    0 Огляд
    Опубліковано 20 травня 2022 року о 16:20

    Шановний Gulya999!

    Я спробую розібратися з вами в ситуації. По -перше, такі проблеми ніколи не вирішуються миттєво, оскільки швидкість наданої відповіді не залежить від оператора казино. Коли ви надали необхідні витяги, оператор передав їх до фінансового департаменту, він, у свою чергу, відправив їх до платіжної системи. Протягом аудиторського періоду ваш депозит взяв остаточний статус, який показав нам, що кошти не отримали нам.

    Це не означає, що вони були викрадені у вас і намагаються обдурити вас. Я поясню вам, що відбувається в таких ситуаціях. Гроші справді були списані, це видно чек і заява, але під час перекладу вони не дійшли до нас, t.Е. залишився "висячим". Тому вас відправили до банку, щоб уточнити, в який час кошти повертаються, які були відвідані, і не дійшли до адресата. Вони могли бути забезпечені з вами: від 5 до 14 до 30 днів. Це не трапляється, що ви пішли і зникли, вони або дістаються до адресата, або повертаються до картки протягом такого тривалого періоду часу.

    Я дуже сподіваюся, що ваші кошти вже повернулися до вас.
    Просимо вибачення за поточну ситуацію.

    З повагою,
    Юлія,
    Представницька реактивна казино.

  • Gulya999
    1 огляд
    Опубліковано 20 травня 2022 року о 17:21

    Я ще раз повторюю, що я неодноразово контактував зі своїм банком. Минуло майже 2 місяці, гроші не повернули. Ви можете сказати що -небудь про те, що сталося і де висіли гроші і де вони "повернулися". Я покладаюся лише на факти, які я бачу себе. З депозитом гроші зникли і повернулися на мій рахунок, не було. От і все. Більше того, ваша технічна підтримка неодноразово вводила мене в оману щодо того, де знаходиться депозит і коли вона повернулася. Я абсолютно не довіряю тобі. Ви можете багато говорити про цю ситуацію, де і коли. Але в сухому залишку: було зроблено депозит, депозит не ввійшов у казино, також не повернувся до картки. Тож я думаю, що я маю право зробити висновок, що ваше казино вкрало гроші, все це виглядає для мене.

  • Королівські партнери
    0 Огляд
    Опубліковано 20 травня 2022 року о 18:58

    Я можу порекомендувати вам зв’язатися з чатом підтримки, наполягайте на тому, щоб ще раз перевірити свій депозит. Надішліть ще один витяг лише сьогодні. Оператори повинні прийняти витяг у вас, незважаючи на блокування профілю, оскільки проблема з депозитом все ще не вирішена.
    Якщо кошти не повернулися на такий тривалий час назад до картки, то все одно варто перевірити ще раз.

Щоб написати коментар, ви повинні або Реєстрація

Скарги на реактивні казино

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати