13 вересня приблизно за 18 годин депозит у розмірі 4510p.Угода була успішною, і зазначені кошти були списані з мого рахунку з гаманцем Ківі. Далі в самому казино вони не з’явилися на рахунку, спочатку вони сказали мені в чаті, вони можуть зачекати пару годин, я чекав ... Результат дорівнює нулю, тоді вони сказали мені, що відправили мене до Ті департамент і що вони зв’яжеться зі мною, але врешті -решт ніхто не прокинувся вранці зі мною, я не контактував, я знову написав у чаті, вони просто сказали мені, що вони надіслали мій запит до фінансового департаменту і знову Вони зв’яжеться зі мною ще раз, я написав лист до саму супорт, відповідь прийшла скинути скріншоти про оплату, я все повернув їм, негайно приходить відповідь на екран про невдалу транзакцію, я пишу їм Що моя транзакція є успішною, і платіж пройшла, вони знову надсилають лист, кажуть, надсилають про невдалу транзакцію, де я візьму його про невдалий, коли у мене буде успішна транзакція і все ... Далі від них лише мовчання, в чаті вони також не охоче спілкуються лише вони кажуть, що ваша проблема була відправлена туди ... Я зателефонував оператору Ківі, дізнавшись, де мої гроші вони кажуть, що вони були успішними, і вони вже не можуть мати можливість скасувати платіж! Ось така не приємна ситуація, здавалося, виявилася з нормами казино ... Я прикріплюю екран про оплату ..
- Бонуси за непозицією казино Список казино без бонусу за депозит для реєстрації
- Вітаю бонуси Казино, що забезпечує бонус за перший депозит
- Безкоштовні спіни (безкоштовні оберти) Безкоштовні ротації для реєстрації в казино
- Бонусні коди казино
- Бонуси за готівку казино