Режисер Блискавка: Гравці сьогодні не терплять посередності

Пітер Койлі, виконавчий директор Lightning Box, розмовляв з Slotcatalog і багато розповів про цікаві речі. Про його історію в азартних іграх, про історію компанії та про те, якими керуються принципи, створюючи слоти. Він зазначив, що сьогодні гравці не терплять посередніх слотів, тому вам завжди потрібно працювати на максимумі. І один з його улюблених слотів інших постачальників - це Алоха від мережі. Прочитайте передачу частини інтерв'ю нижче.

Привіт Пітер! Перш за все, дякую, що виділили час для спілкування з нами. Ви можете трохи розповісти про себе, свою історію та про блискавку?

Я сільський хлопчик з північного Нового Південного Уельсу, піднятого Австралією на фермі цукрової тростини на річці Кларенс. Я почав працювати в іграх з Aristocrat у 1993 році, працюючи в галузі дизайну ігор та маркетингового продукту в Сіднеї, а потім у США. Потім, у 2004 році Девід Літт, я створили Blightning Box разом з IGT, з метою постачання ексклюзивних ігор для їх північноамериканського казино. Глобальна фінансова криза потрапила в 2009 рік, і ми розлучилися з IGT, вийшовши на інтернет -ринок з Chartwell у 2010 році. З тих пір ми не озирнулися, ставши головним чином постачальником онлайн -ігор з 2015 року та далі.

Що таке блискавка бачення?

Ми, як гравці, поставили гол, перш за все, придумати ігри, які люблять людям, і які вони грають. Нічого складного. Ми, безумовно, любимо йти в ногу з тенденціями і знаємо, що відбувається на ринку, але ми не фіксуємо інновації лише заради інновацій самі. Ми хочемо мати широкий слот для портфоліо, який доступний для максимальної кількості гравців, де б вони не були, будь то онлайн -казино, соціальне чи землею. Судячи з кількості наших партнерів казино, які люблять пропонувати ці ігри, і багато з яких спочатку хочуть працювати на ексклюзивній основі, ми досить близькі до цієї мети.

Що таке працювати в блискавці?

Ми досить компактна компанія, але ми постійно зростаємо, коли розширюємось як у Європі, так і в Північній Америці. У 2018 році ми переїхали до нового офісу в Дарлінг -Харбор, Сідней, це був великий крок для нас як бізнесу, це було досить круто для роботи, і це справді допомогло з точки зору творчості придумати нові та інноваційні ігри концепції.

Блискавка Він працює в цій галузі з 2004 року і випустив досить вражаючу кількість ігор високої якості. Як би ви назвали свій найбільш навчальний досвід для компанії протягом багатьох років?

На цю тему
Гравці не розуміють сутності слотів RTP. Думка фахівців

Я думаю, що ми навчилися бути гнучкими та розуміти індивідуальні вимоги наших клієнтів або їх гравців. У нас було уявлення про те, які ігри ми хотіли створити, коли ми розпочали роботу, і це все ще залишається, але справа в тому, щоб створити ігри, цікаві для аудиторії та комерційно життєздатні. Конкуренції багато, і гравці не мають дефіциту варіантів. Ви повинні дати їм те, що вони хочуть, і будьте впевнені, що ваша продукція працює на різних ринках. Мало хто з компаній одночасно успішні в галузі гри в реальні кошти, соціальні та наземні казино.

Відповідно до даних SLOTCATALOG, Ваші ігри популярні в декількох регіонах. Якими ринками ви б назвали для вас найважливішим, і чому, на вашу думку, ваші ігри були там добре прийняті?

Інтернет -сцена в Європі важлива для нас протягом багатьох років, ви знайдете наші ігри у багатьох провідних казино. В останні роки ми також значно збільшили наявність Північної Америки на ринку, цей регіон, в якому ми плануємо рухатися далі. У 2020 році ми вже запустили в Британській лотерейній корпорації (BCLC) та в Social Casino Ruby Sevy Studios і нещодавно підписали угоду з японським виробником Konami, який займає сильну позицію в Північній Америці.

Це дуже хвилюючий час для нас, коли ми продовжуємо розширювати свою роботу в усьому світі та сподіваємось, що більше наших ігор будуть доступні на інших ринках у не так віддаленому майбутньому.

Ікаталог І наші читачі обожнюють історії. У вас є кілька смішних або цікавих історій із кулісів вашої продукції?

Гей, ти просиш мене розкрити тут незручні секрети команди? Я думаю, що найсмішніші розмови пов'язані з вибором імені для наступної гри! Якщо говорити про "лисиці в курці", "лисиці, що тікають від курки" і подібні, коли ви телефонуєте з дому, це звучить дуже дивно для членів сім'ї поблизу!

Припустимо, ви застрягли на острові, і ви можете грати лише у двох іграх блискавки та дві ігри інших постачальників. Які ігри ви обираєте?

Це складно! У нас так багато чудових ігор, але якби мені довелося вибирати два, це було б куряче лисиця та срібляста левиця 4x - обидва дуже добре сприймаються гравцями. Що стосується слотів інших постачальників, мені дуже подобається Алоха від сітента і де золото від аристократа.

Конкурентне середовище в індустрії азартних ігор в Інтернеті сильно змінилося в останні роки. Як ви думаєте, яка основна відмінність та ключові аспекти створення високоякісного слота сьогодні, порівняно з тим, що було два роки тому?

Зараз гравці вимагають набагато більше. На ринку було так багато чудових ігор, що вони більше не терплять посередності. Я думаю, що вони негайно повинні зрозуміти, що гра цікава, інакше вони перейдуть на щось інше. Звичайно, у вас не може бути злочину кожного разу, але ви повинні намагатися кожен раз, щоб поставити найкраще з тог, який ви можете зробити, інакше ви відчуєте проблеми. Тут є дуже висока конкуренція.

Які популярні функції чи інші тенденції, на вашу думку, з’являться в найближчі два роки?

Megaways з Петріорами жонглюючи палаючими фруктами! Якщо чесно, я не знаю, але якби я знав, я б ще не говорив про це!

Джерело: https: // slotcatalog.Com/ru/читання/інтерв'ю/QA-з освітленням-box-fnonder-peter-causley

Читайте також

Щоб написати відгук, вам потрібно або Реєстрація

Обговорення (0)

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати